تاجگردون: ظرفیت اصولگرایان فراتر از ائتلاف ۱+۲ است/ رقابت در انتخابات آینده داخل جریان اصولگرایی است

۲۰م دیماه ،

غلامرضا تاجگردون در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: کمتر از ۶ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است و بازار انتخاباتی داغ نیست.
نماینده مردم گچساران با بیان این که هم اکنون آرایش های سیاسی جریان های مختلف برای انتخابات آینده شکل نگرفته است، تصریح کرد: هیچ کدام از جریان های اصولگرا، اصلاح طلب و جریان انحرافی تکلیف خود را برای حضور در انتخابات روشن نکرده اند؛ اما واضح ترین جریان برای حضور در انتخابات، جریان اصولگرایی است.
تاجگردون افزود: با توجه به این که جریان های مقابل اصولگرایی احتمالا حضور جدی در انتخابات ندارند، بعید می دانم که اصولگرایان برای حضور در انتخابات به نامزد واحد برسند و رقابت در انتخابات آتی، درون اصولگرایی خواهد بود.
وی دربارهٔ سبب عدم حضور جدی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز گفت: باید فضای سیاسی کشور برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات مناسب تر باشد ولی هم اکنون شرایط برای حضور آنها در انتخابات فراهم نیست.
این نماینده مجلس با بیان این که ائتلاف ۱+۲ بسیار جدی به نظر نمی رسد، گفت: به نظر بنده تمام ظرفیت اصولگرایان ائتلاف ۱+۲ نیست و اصولگرایان ظرفیت بسیار بالاتری برای حضور در انتخابات دارند.
تاجگردون با بیان این که ائتلاف ۲+۱ نوعی بازار گرمی برای حضور در انتخابات است، تصریح کرد: اصولگرایان بهتر از این ائتلاف می توانند در انتخابات حاضر شوند. ائتلاف ۲+۱ نمی تواند جامعه را تحت تاثیر قرار بدهد.
/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.