تاج با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند موفق باشد

۲۷م دیماه ،

در نشست خبری امروز (چهارشنبه) مهدی تاج در ابتدا علی کفاشیان و سید هادی آیت‌اللهی رییس و نایب رییس فدراسیون هم حاضر شدند. کفاشیان در ابتدای این جلسه گفت: تاج فرد جدیدی نیست و در قبل هم در فدراسیون بوده است و به وظایف‌اش آگاهی دارد.

وی افزود: الان هم مسئولیت جدیدی را بنا بر حساسیتی که وجود داشت در اختیار گرفته. از زحمات بهروان هم تشکر می‌کنم. او در جلسه دیروز حاضر شد اما امروز کار داشت و عذرخواهی کرد و نیامد. بهروان کماکان در مجموعه ما هم هست و به سازمان لیگ کمک خواهد کرد.

کفاشیان افزود: مجمع فدراسیون فوتبال دو بخش دارد که یکی نماینددگان باشگاه‌ها و دیگری روسای هیات‌های استان‌ها می باشند. ما در حال تغییر یک سری آیین‌نامه‌ها هستیم و تصمیم گرفته شده که لیگ دسته یک هم به یک لیگ برتر بپیوندد چون همه باشگاه‌ها باید حرفه‌ای شوند. بنابراین مسئولیت سازمان لیگ دو برابر می‌شود. آیین‌نامه‌های آن باید بعضا تغییر کند و اصلاح شود و این کارها در ضمن کارهای روتین سازمان لیگ صورت می‌گیرد.

وی افزود: ما با اجرای طرح آسیاویژن در استان‌های مختلف ساختار خوبی را برای هیات‌های فوتبال درست کرده‌ایم و ثبات کاری در آنها ایجاد شده است. در حال حاضر چنین ماموریتی را به تاج دادیم که برای ساختارمند شدن باشگاه‌ها نیز کار کند که این وظیفه بسیار خطیر است. امروز هر فعالیتی در فدراسیون داریم حاصل کار اصولی باشگاه‌ها است که طبیعتا ساختارمند شدن آن‌ها به پیشرفت کار کمک می‌کند. بی‌تردید در آینده‌ای نزدیک مجمع را تشکیل می‌دهیم و موانع را برطرف می‌کنیم. مطمئن هستم تاج با توانایی‌هایی که دارد می‌تواند موفقیت‌های خوبی در کارش داشته باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.