تاخیری در معرفی استانداران وجود ندارد/ ادامه بررسی وضعیت روستا‌های واگذار شده هرمزگان در وزارت کشور

اردیبهشت ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت کشور گفت: در حال حاضر هیچ‌ تاخیری در معرفی استانداران وجود ندارد و این موضوع طبق روال عادی دنبال می‌شود.

“حسینعلی امیری” قائم مقام وزیرکشور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ خبرها انتشار یافته در بعضی از رسانه‌ها مبنی بر تاخیر در معرفی استانداران گفت: این موضوع صحت نداشته زیرا وزارت کشور بر این باور است که  انتخاب استانداران باید دقت نظر بسیاری بکار گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه انتخاب استانداران امری مهم است، افزود: در این مقوله نباید دقت را فدای سرعت کرد.
 
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به آماری که ارائه شده و مقایسه‌ای که دربارهٔ زمان معرفی استانداران صورت گرفته درحال حاضر وزارت کشور در معرفی استانداران نسبت به دولت‌های قبل هیچ تاخیری نداشته است.
 
امیری اظهار داشت: تلاش ما این است که تا آخر آبان‌ماه استانداران تمام استان‌های کشور را معرفی کنیم.

سخنگوی وزارت کشور، دربارهٔ بخشنامه وزیر کشور مبنی بر عدم استفاده از اشخاص بازنشسته و بالای ۶۰ سال در پست‌های مدیریتی گفت: در بخشنامه وزیر کشور اصطلاح اشخاص بالای ۶۰ سال استفاده نشده، ولی وزیر محترم تاکید دارند که با توجه به اینکه ما جوانان خوبی را داریم باید از آنها در سازمان‌های دولتی استفاده شود.
 
وی افزود: تنها در مواردی استثنایی می‌توان از نیروهای بازنشسته‌ای استفاده کرد که اشخاص مورد نیاز و دارای صلاحیت جوان در بعضی از مناطق وجود نداشته باشند.
 
امیری دربارهٔ آخرین وضعیت روستاهای واگذار شده استان هرمزگان به فارس اظهار داشت: جلسه اول پیرامون این موضوع در وزارت کشور با حضور دوطرف برگزار شده است.
 
سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: این پرونده جلسه دیگری را نیز در پیش دارد و براساس یک سلسله مراتب این موضوع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.