تاریخ اکران فیلم جدید تحلیلگر سیا مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین، شرکت‌های پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس پروداکشنز روز دوشنبه این خبر را اعلام کردند.
 

پارامونت قصد دارد مجموعه سینمایی «جک رایان» را بار دیگر و این بار با بازی کریس پاین در نقش جک رایان تحلیلگر و محقق سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) راه‌اندازی کند.

«جک رایان» از روی مجموعه کتاب‌های پرفروش تام کلنسی نویسنده معروف آمریکایی ساخته می‌شود. این بار دوران جوانی رایان و مسیری که شخصیت او را شکل داد مورد توجه قرار می‌گیرد.
 

کایرا نایتلی نقش زن اصلی فیلم را بازی می‌کند و کوین کاستنر و خود کنت برانا هم در این فیلم مقابل دوربین می‌روند.
 

رایان در چهار فیلمی که پیش از این از روی شخصیت او ساخته شده، پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کند و به قهرمانی تبدیل می‌شود که همه روی او حساب می‌کنند.

«شکار زیردریایی سرخ» اولین فیلم این مجموعه سال ۱۹۹۰ به کارگردانی جان مک‌تیرنان با بازی الک بالدوین در نقش رایان ساخته شد. بالدوین سپس جای خود را به هریسن فورد داد.

فورد در «بازی‌های میهن‌پرستانه» (۱۹۹۲) و «خطر واضح و حاضر» (۱۹۹۴) ساخته فیلیپ نویس به نقش رایان ظاهر شد. بن افلک هم در «جمع تمام ترس‌ها» (۲۰۰۲، فیل آلدن رابینسن) نقش این مامور معروف را بازی کرد. چهار فیلم رایان حدود ۸۰۰ میلیون دلار فروختند.
 

کنت برانا بازیگر و کارگردان بریتانیایی که اخیرا از سوی ملکه بریتانیا لقب «سِر» دریافت کرد، بیشتر به خاطر به صحنه بردن یا تصویر کردن نمایشنامه‌های شکسپیر مانند «اتللو» و «هیاهوی بسیار برای هیچ» شهرت دارد. او سال ۱۹۹۰ برای «هنری پنجم» نامزد اسکار بهترین کارگردانی و بازیگری مرد بود و در ۱۹۹۷ برای «هملت» نامزد اسکار فیلمنامه اقتباسی شد.
 

«بازرس»، «دوباره مرده»، «دوستان پیتر» و «تور» از دیگر آثار این سینماگر ۵۱ ساله در مقام کارگردان هستند.
 

کریس پاین پیش از این نیز با بازی در نقش کاپیتان کرک جوان در فیلم «سفر ستاره‌ای» به راه‌اندازی مجدد مجموعه سینمایی موفق پارامونت کمک کرد. دنباله این فیلم که عنوان آن هنوز اعلام نشده ۱۳ مه ۲۰۲۲ اکران می‌شود.

هالیوود ریپورتر / ۲۷ اوت / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸  
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.