تاریخ اکران فیلم « لامپ ۱۰۰» به تعویق افتاد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

20141028150345ch-lamp 100-269

اکران فیلم «لامپ ۱۰۰» به تاخیر افتاد. در جلسه دیروز شورای اکران، نمایش این فیلم به بعد از اکران فیلم های «تراژدی» و «تمشک» موکول شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از میزان ، مهدی صباغ زاده، مدیر پخش شرکت نیمروز که مسئولیت اکران فیلم «لامپ ۱۰۰» را برعهده دارد با اعلام این خبر، گفت:«چند ماه قبل، قرارداد فیلم لامپ ۱۰۰ برای اکران فیلم در گروه سینما فرهنگ بسته شده بود. بعد از جلسه دیروز شورا و جابجایی زمان اکران دو فیلم تراژدی و تمشک، سازندگان لامپ ۱۰۰ ترجیح دادند به جای استفاده از سیستم اکران آزاد، فیلم شان را با وجود تاخیر اکران در همان گروه سینما فرهنگ اکران کنند

صباغ زاده اشاره ای به زمان دقیق اکران فیلم «لامپ ۱۰۰» نکرد و تاکید کرد زمان آغاز اکران این فیلم بستگی به نحوه فروش دو فیلم دیگر دارد.

«لامپ ۱۰۰» اولین فیلم سینمایی سعیدآقاخانی درباره اعتیاد به شیشه است. در هفته های اخیر با رونمایی از پوسترها، بیلبوردها و سایت، تبلیغات محیطی و مجازی این فیلم برای اکران از نیمه دوم آبان آغاز شده بود اما با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد اکران «لامپ ۱۰۰» به اوایل دی ماه خواهد افتاد.

اخبار ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.