تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مشخص شد/اعلام زمان توزیع کارت

تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (ویژه رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی به جز آموزش و پرورش) سال ۱۴۰۰ مشخص شد.

تاریخ برگزاری آزمون استخدامی مشخص شد/اعلام زمان توزیع کارت

به گزارش ممتاز نیوز، کارت‌ شرکت در آزمون‌ فوق از روز سه‌شنبه ۲۸ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

همچنین این امکان برای داوطلبانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلبانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده‌اند، با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

با توجه به اهمیت موضوع شهرستان محل تولد فرزندان داوطلبان جهت اعطای امتیازات پیش بینی شده در ماده (۱۵) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در امتحانات مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ضروری است داوطلبان با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به تکمیل بند مربوط به محل تولد فرزندان اقدام کنند. در صورت عدم تکمیل بعد از برگزاری آزمون هیچ گونه ویرایشی برای بند مذکور انجام نخواهد گرفت.

درخصوص سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران (بند ۱۰ کارت شرکت در آزمون) باید تاکید کرد هیچ گونه ویرایشی برای این بند انجام نمی‌گیرد و داوطلبان باید در بازه زمانی ثبت نام اقدام به ویرایش سهمیه می‌کردند.

با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون نیاز به نظرات داوطلبان به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزه‌ها دارد، آنها می‌توانند نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور، در سال ۱۴۰۱ از تاریخ ۳۱ تیر تا ۵ مرداد به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۶ مرداد از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.