تاریخ عرضه Android KitKat و Nexus 5 گوگل مشخص شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سیستم‌عامل Android 4.4 که با نام رسمی Kitkat هم شناخته می‌شود از مدتی قبل توجه همه را به خود جلب کره است و تا کنون اطلاعات محدودی در مورد آن انتشار یافته و هنوز تاریخ ورود این نسخه از سیستم‌عامل موبایلی گوگل به بازار منتشر نشده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت گوگل سال قبل سیستم‌عامل Android 4.2 را همزمان با گوشی هوشمند Nexus 4 در تاریخ ۲۹ اکتبر عرضه کرد و بر این اساس بسیاری از کاربران پیش‌بینی می‌‌کنند که این شرکت بزرگ اینترنتی با برگزاری مراسمی در تاریخ مشابه نسخه تازه سیستم‌عامل اندروید را عرضه کند.
 
شرکت KitKat که از بزرگترین تولیدکنندگان شکلات در جهان محسوب می‌شود، به تازگی آگهی تبلیغاتی ویژه‌ای را برای نسخه آتی سیستم‌عامل موبایلی گوگل منتشر کرده است و در این آگهی تاریخ ۲۸ اکتبر اعلام می‌شود که احتمال می‌رود سیستم‌عامل Android KitKat در همان تاریخ عرضه شود.
 
نخستین تبلیغات گوگل در این زمینه از روز قبل در شبکه اجتماعی توئیتر انتشار یافت که در آن آهنگی از گروه C+C Music Factory انتشار یافته بود. این گروه پیش‌تر از سال ۱۹۸۹ با نام "بچه‌های خیابان بیست‌وهشتم" شناخته می‌شود. این نام یک سرنخ مبهم را در مورد نسخه تازه اندروید ارایه کرد، اما با انتشار یافتن آگهی تبلیغاتی شرکت KitKat این سرنخ نمایان شد.
 
در آگهی تبلیغاتی KitKat جمله This is it نوشته شده است. این جمله نام فیلم محبوب "مایکل جکسون"(Michael Jackson) است که در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۰۹ انتشار یافت.
 
منابع آگاه هم هم‌اکنون اعلام کردند که سیستم‌عامل Android 4.4 KitKat گوگل در تاریخ ۲۸ اکتبر و همزمان با گوشی هوشمند Nexus 5 معرفی می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.