تاریکی پارک هنرمندان،این مکان را ناامن کرده است

کافی نبودن نور کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به پارک هنرمندان فضای پارک را ناامن کرده است به طوری که هر روز در این محدوده جرائم خفت گیری، چاقوکشی و سرقت از خودروهای شهروندان رخ می دهد.

تاریکی و نبود نور کافی در کوچه ها و خیابان های منتهی به پارک هنرمندان، فضای پارک را نا امن کرده است.
 
به گزارش ایلنا کافی نبودن نور کوچه ها و خیابان های منتهی به پارک هنرمندان فضای پارک را نا امن کرده است به طوری که می‌توان گفت هر روز خفت گیری، چاقوکشی و سرقت از خودروهای مردم رخ می دهد؛ با اینکه این اتفاقات هر روز تکرار می شود اما متاسفانه پلیس، امنیت این محدوده را تامین نمی کند.
 
نیروی انتظامی هر چند کیوسک خود را در نزدیکی باغ هنر مستقر کرده است اما از گشت زنی ماموران ناجا در ساعات منتهی به شب خبری نیست و خلاء حضور پلیس در کوچه های منتهی به خانه هنرمندان این محدوده را نا امن کرده است.
 
این ناامنی به گونه ای است که همه پرسنل خانه هنرمندان از شرایط ناامن گلایه مندند و پلیس را مسئول تامین امنیت این محدوده می دانند.
 
به گزارش ایلنا، از محدوده خانه هنرمندان واقع در خیابان ایرانشهر، افرادی که مورد زورگیری و چاقوکشی قرار گرفته اند بارها از پلیس خواستار تامین امنیت مجموعه پارک و خانه هنرمندان شده اند اما تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.
 
لازم به ذکر است یکی از بازیگران تئاتر پدرخوانده ناپلی، در همین محدوده پارک هنرمندان توسط تعدادی سارق در راه بازگشت به خانه‌اش مورد ضرب و شتم واقع شد.
 
مجموعه خانه هنرمندان مجموعه ای فرهنگی و باسابقه است و لازم است نیروی انتظامی که امنیت اماکن مختلف شهر را تامین می کند نسبت به تامین امنیت این مجموعه نیز اقدامات لازم را مبذول کند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.