تازه‌ترین ساخته مهدی کرم‌پور به نمایش درمی‌آید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

برای اولین بار، فیلم مستند بلند «رانده شده» تازهترین ساخته مهدی کرم پور در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درخواهدآمد.

شنبه ۲۹ تیر ساعت ۱۱:۵۳

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مهدی کرم پور در مستند ۶۸ دقیقه ای «رانده شده»، به بررسی واقعه کشتــــار مسلمانان میانمار با رویکردی تاریخی می پردازد.
برپایه این گزارش، عوامل تولید مستند «رانده شده» به این شرح می باشند: نویسنده و کارگردان: مهدی کرم پور؛ پژوهشگران: محمدعلی حسین نژاد و مهدی حاج طالبی؛ تصویربردار: محمدعلی سعیدی؛ تدوینگر: سیاوش طرازنده پور؛ مدیر تولید: مهدی حاج طالبی؛ گوینده: مهدی کرم پور؛ مجری طرح: محمدعلی حسین نژاد؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی
این فیلم راس ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۳۰ تیرماه) در سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش عمومی درخواهد آمد که تماشای آن برای عموم، آزاد و رایگان است.
به دنبال نمایش فیلم مستند رانده شده، برنامه های هفتگی سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد و پس از پایان ماه مبارک رمضان، مجدداً برنامه نمایش و نقد و بررسی آثار مستند و کوتاه داستانی در این سالن ادامه خواهد یافت.
پایان پیام/

منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.