تازه‌ترین قصه‌های دوست داشتنی دنیا برای بچه‌ها

۲۸م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، در مجموعه «قصه‌های دوست داشتنی دنیا برای بچه‌ها» داستان‌های معروف جهان ادبیات برای کودکان گنجانده شده است و آنطور که روابط عمومی انتشار یافتنات قدیانی گزارش داده، هر یک از داستان‌های این مجموعه در قالب کتابی جداگانه و با بهره گرفتن از تصاویر متعدد انتشار یافته‌اند که هر کدام از آن‌ها یادآور یکی از داستان‌های مشهور جهان ادبیات برای کودک و نوجوان می باشند.

«پیتر و گرگ»، «گربه چکمه پوش»، «جوجه اردک زشت» و«هنسل و گرتل» چهار عنوان تازه «قصه‌های دوست داشتنی دنیا برای بچه‌ها» می باشند. انتشار یافتنات قدیانی تا به امروز ۹ جلد ازاین مجموعه قصه ها را منتشر کرده است.

هریک از این کتاب‌ها در ۳۲ صفحه مصور رنگی با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان پاییز امسال وارد بازار کتاب شده‌اند.

ساکنان تهران برای تهیه این مجموعه و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.