تازه به دوران رسیده‌ها به صورت اصیل انقلاب چنگ می‌کشند تا تظاهر بیشتری داشته باشند

نوشته شده در تاریخ ۲۸/آذر/ – ۱۴:۴۲ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

ممتاز نیوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تازه به دوران رسیده‌ها وقتی به سفره می‌رسند بیشتر جلوه و تظاهر دارند و سعی می‌کنند حتی در صف، از انقلابی‌های واقعی جلو بزنند.

علی شکوری‌راد، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی،‌ درباره اظهارات اخیر رئیس جمهوری و سید حسن خمینی درخصوص تازه به دوران رسیده‌ها اظهار کرد: تازه به دوران رسیده‌ها کسانی هستند که بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند و از آن بهره بیشتر می‌برند و برای خودشان غنیمتی به دست آوردند. اینها نگاهشان حفظ ارزشهای انقلاب نیست بلکه به دنبال حفظ موقعیت‌شان هستند ولی آنهایی که برای انقلاب تلاش کرده‌اند دلسوز انقلاب هستند و به انقلاب وفادارند.

وی افزود: اگر بخواهیم تازه به دوران رسیده‌ها را پیدا کنیم باید ببینیم که چه کسانی به آلات قدرت رسیده‌اند چون تازه به دوران رسیده‌ها را باید در آنها یافت کرد. حضرت امام (ره)، زمانی فرمودند موقعی دیدیم که یک نفر خیلی از ما بیشتر برای اسلام دل می‌سوزاند، وقتی بیشتر بررسی کردیم متوجه شدیم که سابقه خوبی ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: با این وجود، کسانی که خیلی برای اسلام در کلام دل می‌سوزانند و یا نگران انقلاب هستند، لزوما نیروهای اصیل انقلاب و کشور نیستند، چراکه تازه به دوران رسیده‌ها وقتی به سفره می‌رسند بیشتر جلوه و تظاهر دارند و اینها حتی در صف نیز، از انقلابی‌های واقعی جلو می‌زنند.

نماینده اسبق مجلس با اشاره به اینکه “جریانی که در سال‌های اخیر توانست قدرت را به دست بگیرد، بیشتر به افرادی مانند آیت‌الله هاشمی پرداخت و سعی کرد چهره‌های این‌چنینی را تخریب کند”، گفت: تازه به دوران رسیده‌ها امروز بر سر سفره حاضر شده و به صورت نیروهای اصیل انقلاب چنگ می‌زنند و با پس زدن آنها سعی دارند فقط خودشان حضور داشته باشند. در واقع این جریان، با اتهام زنی به چهره‌های انقلابی و یاران امام(ره) به صورت اصیل انقلاب اسلامی چنگ می‌کشند تا تظاهر و جلوه بیشتری داشته باشند.

شکوری‌راد خاطرنشان کرد: افرادی که  تظاهر به ارزش‌ها می‌کنند، در صورتی که سابقه‌ای از آنها نیست، به صورت افرادی چنگ می‌زنند که سابقه بیشتری در انقلاب دارند و هزینه بسیاری برای انقلاب داده‌اند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.