تازه ترین اظهارات جواد شمقدری: خانه سینما جایگاه قانونی ندارد/ در پی تشکیل یک تشکل جدید هستیم

تازه ترین اظهارات جواد شمقدری: خانه سینما جایگاه قانونی ندارد/ در پی تشکیل یک تشکل جدید هستیمتازه ترین اظهارات جواد شمقدری: خانه سینما جایگاه قانونی ندارد/ در پی تشکیل یک تشکل جدید هستیم
تاریخ درج : ۱۲ مهر
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : رئیس سازمان سینمایی درخصوص خانه سینما گفت: آن ماهیتی که قبلا بود دیگر وجود ندارد، ما هم در پی تشکیل یک تشکل جدید هستیم.

رئیس سازمان سینمایی درخصوص خانه سینما گفت: آن ماهیتی که قبلا بود دیگر وجود ندارد، ما هم در پی تشکیل یک تشکل جدید هستیم.

به گزارش فارس، جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی پیرامون کمبود بودجه سینما و گلایه‌هایی که در این راستا وجود دارد، اظهار داشت: بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اساس دستورالعمل جدید کم شده است، البته درصد این مهم در سینما کمتر از بخش‌های دیگر بوده، اما به هرحال بودجه کمتری نسبت به سال گذشته داریم.

شمقدری ابراز امیدواری کرد تا با اتخاذ شیوه‌های جدید نقصی در فرایند فعالیت‌ها رخ نخواهد داد.

رئیس سازمان سینمایی در ادامه در پاسخ به این سوال که درصد کاهش بودجه مشخصا چه میزان است، آمار دقیقی ارائه نکرد.

وی درباره خانه سینما و اینکه چرا هر روز یک اظهار نظر جدید در این موضوع می‌شود و این حکایت از عدم هماهنگی وزیر ارشاد و شما با رئیس جمهور دارد، اظهار داشت: قرار نیست پاسخ همه شایعه‌سازی رسانه‌ها را بدهیم، فکر می‌کنم بیانیه آخر سازمان سینمایی مغز و اصل مطلب را عنوان کرده است. این بیانیه چند عنوان داشت، اینکه خانه سینما جایگاه قانونی ندارد و معتقدم تمام مطالب کامل و جامع در آن بیانیه گفته شده است.

وی درباره اینکه خانه سینما به هیچ عنوان قابل برگشت و احیا نیست توضیح داد: آن ماهیتی که قبلا بود دیگر وجود ندارد، ما هم در پی تشکیل یک تشکل جدید هستیم. هر کس نظری دارد، امیدواریم جمع‌آوری نظرات برای سینمای ایران نتیجه خوبی داشته باشد.


نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.