تازه های خبری منطقه ۲۱

۳۰ آبان ،

برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی از اولویت های کاری مسئولان شهرداری برای بالابردن ارتقاء زندگی بهتر شهروندی در منطقه است.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، این برنامه ها برای سطوح مختلف شرکتها، نهادها، و حتی دانش آموزان مفید است.
*برپایی کلاس آموزشی ضوابط شهرسازی در پهنه غربی پایتخت
ذباحی رئیس اداره شهرسازی و معماری ناحیه ۲ منطقه با اعلام این خبر گفت: برگزاری این کلاس آموزشی در ناحیه سبب ارتقاء سطح کیفی شهربانان محله در گشت های روزانه، نحوه برخورد با شهروندان و نوع تخلف شهروندی و پاسخگویی مناسب به آن است از طرفی نیز کارمندان حوزه های مختلف شهرداری با به اشتراک گذاشتن بخش نامه های سایر حوزه ها در ارتقاء داخل سازمانی شهرداری نیز سهیم خواهند بود.
وی با اشاره به صدور دستورالعمل رعایت موارد ایمنی به هیئت های عزاداری نیز افزود: با توجه به ایم سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و برپایی هیئت های عزاداری جهت رعایت موارد ایمنی به ۱۷ هیئت عزاداری در محدوده ناحیه ۲ ابلاغیه صادر و به مسئولین هیئت ها ابلاغ شد.
*در شرکت داروسازی سینا دارو طرح اماکن مهم اداری اجرا شد.
در ادامه اسماعیلی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه،با اشاره به این طرح گفت: لازم به ذکر است که در این شرکت آموزش های (اطفاء حریق-سمینار زلزله-کمک های اولیه) برگزار شد.
همچنین شرکت سینا دارو مجهز به آموزش سامانه فرماندهی اتفاق ics شده است.
*برگزاری کلاس آموزشی بازیافت مواد در ناحیه ۲
در ادامه براتی رئیس اداره خدمات شهری ناحیه گفت: با هدف ترویج فرهنگ بازیافت مواد و ضرورت حفاظت از محیط زیست، کلاس آموزشی در مدرسه راهنمایی دخترانه واقع در محله ۸(شهرک آزادی) برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کلاس آموزشی پیرامون فرآیند تفکیک پسماندها و بازگشت مجدد مواد به چرخه تولید، اهمیت جداسازی پسماندها برای حفظ محیط زیست توضیحاتی به شرکت کنندگان ارائه شد.
لازم به ذکر است در پایان کلاس به کلیه شرکت کنندگان بروشور و بسته های آموزشی داده شد.
براتی افزود: کلاس آموزشی مبارزه با جانوران مضر شهری در مدرسه راهنمایی دخترانه تزکیه در محله ۸ برگزار شد.
و در پایان این کارگاه آموزشی بروشور آموزشی در بین دانش آموزان هم توزیع شد.
*دیدار با خانواده شهدا در ناحیه ۲
در ادامه سید جاوید میرحبیبیان رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه تاکید کرد: در پی سلسله بازدید های خانواده معظم شهدا و ایثارگران به همراه کارشناسان و دبیر شورایاری محله شهرک آزادی با خانواده های شهیر حبیب طالب پور، شهید عباس جهاندیده و جانباز سرافراز بیژن محمودی دیدار شد.
در پایان این بازدید با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود از این خانواده های معظم قدردانی و تجلیل به عمل آمد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.