تاسف ژاویدبرای غارنشینان مادریدی

ستاره بارسلونا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست.

ژاوی: برای غارنشینان مادریدی متاسفم

در این چند سال اخیر همواره اسم ژاوی هرناندز هافبک بارسلونا برای کسب توپ طلای فوتبال جهان مطرح شده است اما هر ساله رقابت را به لیونل مسی هم تیمی اش در بارسلونا واگذار کرده است.

ژاوی در گفتگویی که با روزنامه اسپورت کاتالونیا داشت به ستایش از لیونل مسی پرداخت و اعلام کرد که توپ طلای امسال هم شایسته لیونل مسی است.

هافبک آبی- آناریها که گل نخست تیمش را در دیدار مقابل گرانادا به ثمر رساند گفت: توپ طلا مخصوص مسی است.اگر قرار باشد بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شود بدون شک آن فرد، مسی است. زمان من گذشته است. ۵ سالی است که تمام تلاش خود را دربارسلونا به کار می برم. اگر در این پنج سال توپ طلا به من نرسیده است پس الان هم نخواهد رسید. اگر قرار باشد عدالت اجرا شود توپ طلا باید به مسی داده شود. البته باید از هم تیمی هایم عذر خواهی کنم. باید واقع بین باشیم من معتقدم که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است. او با دیگران فرق می کند. هر روز در تمرینات ثابت می کند که بهترین است. این در رگ و خون او وجود دارد. او استثنایی است. اینیستا هم بسیار خوب است. پویول و پیکه هم خوب هستند اما مسی فراتر از همه است.

ژاوی درباره درگیری لفظی مسی با ویا در دیدار با گرانادا که بازتاب زیادی در روزنامه های طرفدار رئال مادرید داشت، گفت: این درگیری حتی ثانیه ای بر روی ما تاثیر نگذاشت. برای غارنشینان(روزنامه های مادریدی) متاسفم!

کاپیتان دوم آبی- اناریها درباره آبیدال و بازگشت قریب الوقوع او به مستطیل سبز گفت: آبیدال فرد بسیار خوبی است. او تنها یک بازیکن حرفه ای نیست بلکه یک الگو به شمار می آید. او هر روز صبح و عصر در سالن تمرین بدنسازی می کند. نمی توانم با صراحت بگویم که او در نوامبر به میادین بازمی گردد اما احتمال می دهم که بین نوامبر تا دسامبر پا به توپ شود.

ژاوی درباره احتمال پیوستن نیمار به ترکیب آبی-اناریها گفت: نیمار ذاتا بازیکن با استعدادی است. احتمال پیوستن او به بارسلونا وجود دارد.

بارسلونا دررقابت های لالیگا در هر ۵ بازی که به میدان رفته پیروز شده است و با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد این در حالی است که رئال مادرید اصلا شروع خوبی نداشته است و تنها ۸ امتیاز کسب کرده است. ژاوی درباره اختلاف امتیازی با شاگردان ژوزه مورینیو گفت: هشت امتیاز فاصله زیادی نیست اما فرصت بسیار خوبی است که باید از آن نهایت استفاده را برد. همه چیز برای ما به خوبی پیش می رود و الان فشار بر روی رئال مادرید است.

ستاره خط میانی آبی- اناریها به ستایش از ویلانووا پرداخت و با این کلمات او را وصف کرد: ویلانووا رهبر، ستاره و شخصیتی بزرگ است.

قرارداد ژاوی با بارسلونا در سال ۲۰۲۴ به پایان می رسد اما باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد این بازیکن خوش تکنیک و موثر را تمدید کند. ژاوی در این باره گفت: نقش من در بارسلونا همچنان مهم است همچنانکه هنوز هم در برنامه تیتو ویلانووا قرار دارم. امیدوارم که در بارسلونا برای همیشه از جهان فوتبال خداحافظی کنم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بارسلونا, لیونل مسی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.