تاسیس بیست‌وششمین جامعه خیرین دانشگاه‌ساز در دانشگاه ملایر

۱۴اردیبهشت،

3-684.jpg

معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم از تاسیس بیست‌وششمین جامعه خیرین دانشگاه ساز در دانشگاه ملایر خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیرین وزارت علوم در دیدار جمعی از خیرین آموزش عالی کشور، بر برنامه و هدف کمیته خیرین برای تاسیس جامعه خیرین دانشگاه ساز در تمامی دانشگاه‌های کشور تاکید کرد.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم، ضمن تمجید از خدمات و حمایت‌های بی‌شائبه و خداپسندانه خیرین و واقفین آموزش عالی، آثار و برکات معنوی حضور خیرین و واقفین را در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به مراتب بیشتر از حمایت‌های مادی آنان عنوان و تاکیدکرد: حضور خیرین و واقفین در آموزش عالی جدای از رشد و توسعه زیرساخت‌های آموزش عالی اثرات اخلاقی پرشماری دربردارد و سبب تقویت و داخلی شدن ارزش‌های اسلامی، اخلاقی در آینده سازان ایران اسلامی می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به تاکیدات وزیر علوم مبنی بر تاسیس جامعه خیرین دانشگاه ساز در تمامی دانشگاه‌های کشور و ایجاد بستر مناسب برای حضور و مشارکت خیرین در آموزش عالی، تاسیس و راه‌اندازی تشکیلات مرتبط با حضور خیرین و واقفین در تمامی دانشگاه‌های کشور را از مهمترین اهداف و ماموریت‌های کمیته خیرین عنوان کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.