تافته جدابافته: اصفهان پنج‌شنبه‌ها تعطیل شد!

طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه با موافقت اکثریت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تصویب شد.

طرح تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه با موافقت اکثریت دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان تصویب شد.

به گزارش همشهری آنلاین، دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، حفاظت محیط زیست و هوا‌شناسی ظهر امروز در جلسه شورای ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان، دلایل خود مبنی بر ضرورت تعطیلی اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه را اعلام کردند.

بر طبق این گزارش، برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری اصفهان با اجرایی شدن این طرح مخالف هستند اما موافقان تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اصفهان معتقدند با توجه به مواجه شدن اصفهان با پدیده اینورژن و به دنبال آن افزایش آلودگی‌های هوا در شش ماهه دوم سال، تعطیل شدن اصفهان در روز‌های پنج‌شنبه ضرورتی مهم تلقی می‌شود.

به گزارش فارس، زمان اجرایی شدن این طرح هنوز مشخص نیست و در آینده‌ای نزدیک این موضوع نیز با تصمیم‌گیری‌های مسئولان استانداری اصفهان به شهروندان اعلام می‌شود.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سینا:

    به نظر من تعطیلی ادارات در روز های پنج شنبه دارای محاسن عدیده ای است
    اولا ساعات کاری کاهش پیدا نمی کند و ساعت کاری پنجشنبه در کل هفته پخش می شود
    ثانیا وسایل گرمایشی و سرمایشی کمتر از منابع انرزی می کاهد ثالثا عبور مرور وسایل نقلیه یک روز در هفته کمتر می شود و متعاقب آن آلودگی هوا کاهش می یابد
    رابعا کامندان در راستای تقویت و بهبود روحیه ی خود حرکت کرده اول هفته ی پرکارتری را آغاز می کنند (یک روز استراحت و یک روز سفر یا تفریح)که نتیجه آن بهره وری بیشتر خواهد بود و خامسا اینکه کارمند می تواند در صورت داشتن حجم کاری پنج شنبه ها را به دلخواه سر کار حاضر گردد. ضمنا می توان برای پست های غیر تعطیل بردار شیفت تعیین کرد.

  2. زهرا:

    آقای استانداراگر ثبت اسناد زیر نظر استانداری است چرا پنجشنبه ها تعطیل نیست واگر زیر نظر استانداری نیست چرا رفت .وآمد ماه رمضان وتابستان را استانداری تعیین میکند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.