تاکید احمدی‌نژاد بر تنظیم بازار کالا و ارز و جلوگیری از فشار اقتصادی بر مردم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رییس‌جمهور در جلسه هیات وزیران بر ضرورت کنترل تمامی فرآیندهای تنظیم بازار کالا و ارز تاکید کرد و گفت: تیم اقتصادی در این زمینه باید به گونه‌ای اقدام کند تا برخی سوء استفاده‌کنندگان نتوانند فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدی‌نژاد در ابتدای جلسه هیات وزیران که صبح امروز تشکیل شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و با اشاره به فضائل ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: این ماه، ماه نتیجه‌گیری همه تلاش‌ها، اخلاص‌ها و عبودیت‌ها از ماه مبارک رمضان تاکنون است.
 
احمدی‌نژاد از روز عرفه به عنوان روز عهد و پیمان، معرفت و روز حساب‌کشی انسان از خود یاد کرد و با اشاره به عظمت این روز و لزوم بهره‌گیری کامل از آن افزود: قرائت دعای امام حسین(ع) از فضیلت‌های روز عرفه است.
 
رییس جمهور همچنین بر لزوم تعطیلی کارها در بعدازظهر روز عرفه به منظور استفاده بهینه از فضایل این روز و انجام کامل عبادات تاکید کرد.
 
در ادامه این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت به ارائه گزارشی در خصوص کنترل واردات و عرضه در کشور بخصوص کنترل بورس جهت جلوگیری از فعالیت احتکارکنندگان پرداخت و از تشکیل و فعالیت تیمی از وزارت کشور برای کنترل قیمت‌ها و نیز حضور فعال وزیر دادگستری در جلسات تنظیم بازار خبر داد.
 
در این جلسه تأکید شد تا با توجه به اینکه مطابق تصمیم دولت می‌بایستی کالاهای مصرفی با ارز مرجع وارد شود، تدابیر لازم برای مقابله با افزایش غیرقانونی و خودسرانه این کالاها از سوی افراد سودجو صورت گیرد و مسئولان زیربط موضوع را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.
 
در جلسه امروز، هیات وزیران ضمن انتصاب محمود عباس‌زاده‌مشکینی به عنوان استاندار جدید ایلام از زحمات اعلایی استاندار پیشین این استان قدردانی شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.