تاکید بر بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت نفت و گاز غرب

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، با تاکید براینکه انجام ممیزی داخلی بصورت سالانه الزامی است گفت:به منظور اصلاح روش ها و بکارگیری یافته های به روز سیستم مدیریت یکپارچه، انجام ممیزی ها به صورت دوره ای و مداوم در سطح شرکت ضرورتی اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، صفرعلی رئیسی در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه برنامه ریزی و بسترسازی های لازم برای استقرار سیستم استاندارد یکپارچه مدیریت در شرکت فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، بر برگزاری منظم این نوع نشست ها و پیگیری منظم الزامات سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس نیاز شرکت و با آخرین یافته های آن در سطح بین المللی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در راستای همگامی و هماهنگی با ساختارهای جهانی و وزارت نفت، اقدامات زیادی را برای اصلاح بخش های مختلف خود در واحدهای ستادی و عملیاتی انجام داده است، گفت: به منظور اصلاح روش ها و بکارگیری یافته های به روز سیستم مدیریت یکپارچه، انجام ممیزی ها به صورت دوره ای و مداوم در سطح شرکت ضرورتی اجتناب ناپذیر به شمار می رود و انجام ممیزی داخلی حداقل به صورت سالانه الزامی است.

رئیسی همچنین بر نقش این ممیزی ها در ارتقای کمی و کیفی جایگاه شرکت در همه ابعاد به منظورافزایش کارکرد کارکنان در واحد های مختلف و افزایش تولید شرکت تاکید کرد.
وی با بیان اینکه لازم است، سیستم های اطلاعاتی به صورت مستمر بهبود پیدا کنند، لزوم همکاری همه جانبه مدیران و رؤسای واحدها را در این زمینه خواستار شد.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، در ادامه جلسه موضوعاتی از جمله نتایج ممیزی ها (ممیزی های مستقل، داخلی، مشتری، خود ارزیابی وسایر)، نتایج اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان و بررسی شکایات دریافت‌کنندگان خدمات مشتریان، ارزیابی عملکرد فرآیند‌ها، تعیین خط مشی و اهداف کلان جدید، ارزیابی نتایج پایش و اندازه‌گیری فرآیندها، پیگیری مفاد صورت جلسات قبلی و پیگیری اقدامات انجام شده، ارزیابی سازگاری با الزامات قانونی و سایر الزامات تقبل شده توسط شرکت و گزارش ممتاز به نقل از ارتباط با طرف های ذینفع برون سازمانی از جمله شکایات زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی نیز مورر بررسی قرار گرفت.

 مدیران شرکت بهره برداری نفت و گازغرب در پایان جلسه، در خصوص بهبود اثر بخشی فرآیند‌ها و سیستم مدیریت یکپارچه، بهبود کیفیت محصولات، بهبود وضعیت زیست محیطی و ایمنی و بهداشتی شرکت، تعیین منابع مورد نیاز و چگونگی تامین منابع و چگونگی بهبود اهداف کلان شرکت، تصمیمات مقتضی را اتخاذ کردند.

گفتنی است جلسه بازنگری سیستم مدیریت یکپارچه شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب مطابق الزامات استانداردISO 9001:2008  وISO/TS29001:2010  با حضور مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی در ستاد کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.