تاکید سرپرست سازمان اوقاف بر ضرورت اصلاح ساختار این سازمان

27-164.jpg

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی و دینی است، گفت: سازمان اوقاف بر اساس رویکردها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب بیشترین حجم فعالیت‌هایش را به مباحث فرهنگی و تبلیغات دینی و قرآنی اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی، خستگی‌ناپذیری را یکی از شاخصه‌های نیروهای انقلاب برشمرد و تصریح کرد: حجم گسترده و فعالیت‌های متنوع فرهنگی و دینی سازمان اوقاف در راستای اهداف و رویکردهای اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری است و مدیران و بدنه سازمان باید با توان و انرژی دو چندان در جهت اجرای مطلوب این فعالیت‌ها گام بردارند.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال تزلزل در باورهای دینی و اعتقادی جوانان است، ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های همسو امروز سرخورده از تاثیرگذاری هجمه‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی، به سست کردن پایه‌های اعتقادی، دینی و ایمانی جوانان امید بسته‌اند.

سرپرست سازمان اوقاف افزود: تنها با تقویت بنیه اعتقادی، مبانی دینی و پایه‌های فرهنگی مردم و به‌ویژه نسل جوان است که می‌توانیم در برابر هجمه سنگین دشمن بایستیم.

محمدی با اشاره به تصویب ساختار جدید سازمان اوقاف در هیات دولت اظهار کرد: همه مدیران، معاونان و همکاران برای حسن اجرا و تسریع در اجرای ساختار جدید آمادگی لازم را داشته باشند.

وی فلسفه ساختار جدید را تحول و ارتقای سطح بهره‌وری در سازمان اوقاف دانست و خاطرنشان کرد: با اجرای دقیق و به‌موقع ساختار جدید در سازمان اوقاف در آینده نزدیک شاهد رشد روزافزون فعالیت‌ها، گسترش برنامه‌ها و تحرک و پویایی همه بخش‌های اوقاف خواهیم بود.

سرپرست سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه همه بخش‌های سازمان اوقاف برنامه‌محوری را در راس فعالیت‌ها قرار دهند، یادآور شد: منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری باید در راس فعالیت‌ها و اولویت‌های سازمان اوقاف باشد و همه مدیران، معاونان و اصحاب وقف برای اجرایی شدن این فرمایشات که در متن برنامه‌ها گنجانده شده است تلاش مضاعف به خرج دهند.

محمدی تعاون و همکاری را لازمه تحقق برنامه‌ها دانست و گفت: حرکت و تکاپوی مدیران و کارکنان اوقاف در فعالیت‌های جمعی باید بر مدار تعاون، همکاری متقابل و همپوشانی باشد و از ناهماهنگی‌ها، تک‌روی و تضعیف مجموعه‌های یکدیگر بپرهیزند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم همزمان با ابلاغ ساختار جدید سازمان اوقاف، حسن ربیعی به عنوان مدیر کل جدید دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی و از تلاش‌های مدیر کل سابق دفتر ریاست قدردانی شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.