تالارهای نمایشی پس از جشنواره فجر میزبان چه آثاری می باشند؟

۱۴ام بهمن ،

برنامه اجرای نمایش در تالارهای مجموعه تئاترشهر، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، تالار حافظ، تماشاخانه ایرانشهر پس از برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، نمایش “پلکان” کارگردانی هادی مرزبان از فردا، ۱۵ بهمن ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

نمایش “داستان های ناتمام” کاری از اسماعیل خلج ساعت ۱۹ در تالار چهارسو، نمایش “ملی” کاری از افسانه زمانی ساعت ۱۹ در تالار قشقایی، نمایش محیطی “پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” کاری از سوگل قلاتیان ساعت ۱۶:۳۰ در کافه تریای تالار اصلی و نمایش “دکلره” کاری از مهدی کوشکی ساعت ۱۷ در سالن انتظار تالار اصلی از فردا، ۱۵ بهمن ماه، میزبان علاقه مندان به هنر نمایشی خواهند بود.

اجرای نمایش “داستان های ناتمام” نوشته و کارگردانی اسماعیل خلج تا ۲۵ بهمن ماه در تالار چهارسو ادامه خواهد داشت و در روزهای پایانی هفته در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ به اجرا در می آید. این در حالی است که با به پایان رسیدن زمان اجرای نمایش “داستان های ناتمام” ، نمایش “ارخش” کاری از مسعود دلخواه هر شب ساعت ۱۹ در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت.

همچنین اجرای دو نمایش در تالار سایه و کارگاه نمایش تا پایان هفته جاری مشخص و اعلام می‌شود.

اجرای نمایش “رویای رام نشده” نوشته وکاری از ایوب آقاخانی نیز از هفته جاری در تماشاخانه سنگلج آغاز می گردد.

تالار هنر نیز از فردا، ۱۵ بهمن ماه، میزبان دو اثر نمایشی تازه خواهد بود. نمایش “قصه تاج عروس، خاله و خروس” براساس قصه ای از محمدرضا کوهستانی و کار احمد سلیمانی ساعت ۱۷:۳۰ و نمایش “جاری مثل جویبار” نوشته و کارگردانی منصور خلج هم ساعت ۱۹ در تالار هنر به صحنه خواهند رفت.

نمایش “تن تن و راز قصر مونداس” کار آروند دشت آرای هم ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد.

نمایش “هملت” به کارگردانی رضا گوران هم که در جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شده بود ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان میزبان علاقه مندان است.

نمایش “ویتسک” براساس نوشته گئورک بوشنر و کارگردانی رضا ثروتی که در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه بین الملل اجرا و جوایزی را هم کسب کرد از ۱۷ بهمن ماه در تالار حافظ به اجرای خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.