تاکسی هوایی با کرایه ۳میلیون تومانی

۱۸م آذر ،

در حالی که مردم منطقه شمال غرب کشور پس از رفت و آمد از طریق سامانه های حمل و نقل از جمله اتوبوس و قطار بین شهری اینک میزبان تاکسی هوایی دراین منطقه شده اند، کرایه سه میلیون تومانی این تاکسی رویای پرواز را از سر آنها پرانده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ ماه قبل بود که در آیین تشریفاتی اولین پرواز تاکسی هوایی انجام شد و این تاکسی در اولین پرواز خود مسئولان استانی آذربایجان شرقی را از تبریز به جلفا رساند که البته به نظر می رسد با هزینه های هنگفتی که برای این تاکسی در نظر گرفته شده مسئولان و سرمایه گذاران تنها مسافران این تاکسی نو ظهور باشند.

گرچه مدیر کل فرودگاه های آذربایجان شرقی این وسیله نقلیه تازه به دوران رسیده را قابل استفاده برای عموم مردم دانست اما با کرایه سه میلیون تومانی این ادعا غیر ممکن به نظر می آید.

مدیرکل فرودگاههای استان در مراسم افتتاح تاکسی هوایی تبریز گفت: با راه‌اندازی تاکسی هوایی برای اولین بار در شمال‌غرب کشور امکان تردد هوایی برای عموم مردم در مسیرهای مختلف فراهم می‌شود.

علی رستمی در مورد مزایایی طرح تاکسی هوایی گفت: ایر تاکسی‌ها برای تسهیل سفرهای داخل شهری و بین شهری در مسافت های کوتاه استفاده می‌شوند.

 وی ابراز امیدواری کرد که تاکسی هوایی به سبب با صرفه بودن و صرفه‌جویی در زمان و هزینه، مورد استقبال شرکت‌های هواپیمایی و مسافران قرار گیرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.