تاکنون هیچ کشور عضو سازمان ملل متحد و شورای امنیت پاسخی به نامه‌های من نداده‌اند / هیچ کس به من کمک نمی‌کند

اعتراف‌های تلخ شازده بخت برگشته در گفتگو با منشه امیر

پسر شاه مخلوع ایران با اعتراف به موفقیت ایران در برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران گفت: تاکنون هیچ کشور عضو سازمان ملل متحد و شورای امنیت پاسخی به من نداده است.

به گزارش گروه وب گردیممتازنیوز، رضا ربع پهلوی در مصاحبه با رادیو صدای اسرائیل و در پاسخ به سوال منشه امیر مجری صهیونسیتی این برنامه با اعتراف به پیروزی ایران در اجلاس سران غیرمتعهدها و ابراز ناراحتی از این مسئله، اظهار داشت: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل برگزار شد.

وی که در ظاهر سعی داشت خود را به این مهم (اجلاس تهران) بی توجه نشان دهد، می‌گوید: «من به نتیجه پیروز بخش این جلسات کاری ندارم!»

وی در ادامه در حالی حضور سران کشورهای جهان و دبیر کل سازمان ملل متحد را بی اهمیت جلوه می‌دهد که هنوز از حضور برخی رؤسای جمهور در جشن‌های به اصطلاح دوهزار و پانصد ساله به خود می‌بالد.

بر اساس این گزارش، ربع پهلوی در این گفتگو رسماً تایید کرد که اقدامات حقوقی ضد ایرانی وی تاکنون هیچ دستاوردی نداشته است.

وی در این زمینه به تلخی گفت: تاکنون هیچ کشور عضو سازمان ملل متحد و شورای امنیت پاسخی به نامه های من نداده است من هم نمی‌توانم قولی در این زمینه برای پیگیری آن بدهم.

ربع پهلوی در ادامه سریال اعتراف‌های تلخ، از بی توجهی عامه ایرانیان خارج از کشور و همچنین داخل کشور به سخنان و عقاید خود خبر داد و گفت: ما ایرانیان زیاد و سرشناسی در خارج داریم وظیفه آنها کمک به من است ولی متاسفانه آنها تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند.

وی در ادامه درباره نیروگاه بوشهر سعی کرد این مهم را پیش پا افتاده جلوه دهد، به طوری که گفت: نیروگاه بوشهر تنها چند کیلو وات(!) برق می‌دهد و ما نیازی به این مقدار برق نداریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.