تاکید دو نماینده مجلس نهم بر حمایت جدی از فعالیت‌های کانون

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۳:۴۰:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در حالی که فعالیت‌های نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز هفتم خرداد آغاز شده است برخی از نمایندگان مجلس در بازدیدهای جداگانه از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بر لزوم حمایت جدی از این نهاد فرهنگی تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بازدید نمایندگان مجلس از مراکز کانون در هفته‌های اخیر نشانگر اهمیت و نقش کانون در پربار کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان ایرانی در آستانه‌ی آغاز تعطیلات تابستانی است.
در این زمینه عطاءالله سلطانی صبور نماینده منتخب مردم شهرستان رزن در استان همدان در بازدیدی که از مرکز فرهنگی، هنری کانون این شهرستان داشت، حمایت از فعالیت‌های کانون را وظیفه نمایندگان دانست وگفت: در کانون، باید اهداف بلندمدت تعریف شود تا با برنامه‌ریزی خاص بتوان در پیشبرد این اهداف قدم‌های موثری برداشت.
سلطانی صبور در ادامه با بیان این‌که ریشه بی‌کاری، اعتیاد و فساد در فرهنگ ضعیف هر جامعه است فرهنگ‌سازی را مهم‌ترین وسیله برای حل این مشکلات دانست و افزود: بهترین زمان تقویت کارفرهنگی، دوران کودکی است.
بر اساس گزارش دیگری نماینده مردم شهرکرد نیز در بازدید از مرکزفرهنگی، هنری فرخ‌شهر در استان چهار محال و بختیاری بر حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های مراکز کانون تاکید کرد.
سید سعید زمانیان گفت: اگر زیر بنای رفتار کودک با آمیزه‌های دینی پرورش داده شود در آینده معضلات و مشکلات فعلی را نخواهیم داشت .
وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان باید با کتاب مأنوس شوند و مراکز کانون از فضاهای فرهنگی است که می‌تواند در بالا بردن سرانه مطالعه کتاب در کشور موثر باشد.
 در پایان سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد در مجلس نهم شورای اسلامی از دوران کودکی و نوجوانی خود که عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون بوده یاد کرد وآن دوران را جزء بهترین دوران زندگی خود دانست.
در هفته‌های اخیر چند تن از نمایندگان همدان و میاندوآب نیز از مراکز کانون در شهرهای حوزه‌ی انتخابیه‌ی خود بازدید کردند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۵۴۰۳۰۴۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.