تاکید وزارت خارجه کشورمان بر روابط دوستانه و نزدیک میان ایران و نیجریه

۰۳م اسفند ،

امیرعبدالهیان اتهامات وارده به کشورمان را محکوم کرد/

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه اتهامات مطرح شده در بعضی از رسانه‌های نیجریه و غربی دربارهٔ فعالیت‌های غیرقانونی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه را رد کرده و آن را ساخته و پرداخته محافل امنیتی و رسانه‌ای مغرض دانست.

به گزارش حوزه سیاست خارجیممتازنیوز، حسین امیرعبدالهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه اتهامات مطرح شده در بعضی از رسانه‌های نیجریه و غربی دربارهٔ فعالیت‌های غیرقانونی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه را رد کرده و آن را ساخته و پرداخته محافل امنیتی و رسانه‌ای مغرض دانست. 

امیرعبدالهیان افزود: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری نیجریه دارای روابط دوستانه و نزدیک می‌باشند و علی‌رغم تلاش‌های وسیع دشمنان دو کشور در سال‌های اخیر، روند روابط و همکاری‌ها همواره سیر صعودی داشته است.
 
وی ظرفیت‌های بالای دو کشور برای همکاری و حسن تفاهم بین دو ملت و دولت را انگیزه اصلی دشمنان برای ایجاد اختلال در روابط فیمابین دانست و ابراز امیدواری کرد با تدبیر و برخورد هوشمندانه مسوولین دو کشور، این‌گونه ادعاها و اتهامات اجازه مطرح شدن پیدا نکنند و دشمنان روابط از اقدامات خصمانه و منفی خود ناامید شوند.
 
وی مجددا تاکید کرد: این اقدامات ناشی از سوء نیت دشمنان روابط ما و کسانی است که از حسن روابط موجود بین دوکشور متضرر شده‌اند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.