تاکید بر پوشش اسلامی برای مردان ایرانی

غلامعلی حداد عادل بعد از ظهر پنجشنبه در همایش دانشجو، فرهنگ و هویت در گرگان با اشاره به مسئله هسته ای ایران و مخالفتهای غرب اظهار داشت: آمریکا که با مسئله هسته ای ایران مخالفت می کند خود چند صد نیروگاه دارد و به ما که می رسد ساز مخالف می زند.

مهر: غلامعلی حداد عادل بعد از ظهر پنجشنبه در همایش دانشجو، فرهنگ و هویت در گرگان با اشاره به مسئله هسته ای ایران و مخالفتهای غرب اظهار داشت: آمریکا که با مسئله هسته ای ایران مخالفت می کند خود چند صد نیروگاه دارد و به ما که می رسد ساز مخالف می زند.

وی یادآور شد: قرارداد نیروگاه هسته ای بوشهر در زمان رژیم شاه منعقد شد و اکنون ما می خواهیم سوخت آن را خود تامین کنیم و با اینکه در چارچوب مقرارت آژانس بین المللی کار می کنیم باز شاهد مخالفت غربیها هستیم.

وی افزود: ما حتما سوخت نیروگاهایمان را خود تامین می کنیم تا غربیها بدانند که مستقل هستیم و قصد تجاوز و ظلم نداریم و نمی خواهیم با اتمام منابع نفتی برای تامین سوخت و انرژی به سوی غربیها دست دراز کنیم.

ملت ایران با فرهنگ است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ملت ایران ملتی با فرهنگ و با هویت است و یکی از خصوصیات آن پایداری در طول تاریخ است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه در دنیا چند تمدن از آغاز تاریخ مکتوب بشر حفظ شده که ایران از جمله آن است، اظهار داشت: رمز پایداری و ماندگاری ملت ایران در هویت آن است، زیرا تهدیدی برای هر ملتی است .

لزوم طراحی لباس اسلامی برای مردان

وی با بیان اینکه بانوان جامعه اکنون دارای لباس مشخص و الگوی حجاب اسلامی هستند عنوان کرد: متاسفانه ما مردان هنوز از لباس های تقلیدی اروپایی استفاده می کنیم و انشاء الله مردان نیز همانند بانوان دارای پوشش اسلامی شوند.

حداد عادل بیان داشت: ملت ایران همواره بزرگ است و باید عظمت ملت ایران به بدرستی تبیین شود. ملت ایران با انقلاب اسلامی اعتماد به نفس پیدا کرد و باید عظمت خود را حفظ کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به هیچ قدرت خارجی متکی نبود و جوشیده از بطن ملت بوده، اولین شعار ملت، استقلال بوده است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.