تاکید جلیلی بر لزوم مقاومت در مقابل جریان تردید

۲۱خردادماه،

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم در مقابل جریانی که می‌خواهد در مقاومت آنها تردید کند، مقاومت خواهد کردگفت: رسیدگی به محرومین در اولویت دولت قرار خواهد گرفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع ساری با مردم این شهر سخن می‌گفت با بیان اینکه اگر خدا را یاری کنیم خدا ما را یاری می‌کند، گفت: تمام دنیا می‌خواستند انقلاب ایران پیروز نشود، تمام دنیا می‌خواستند صدام در جنگ ایران را شکست دهد و تمام دنیا می‌خواستند که جمهوری اسلامی ایران تثبیت نشود اما خدا ملت ایران را یاری کرد چون ملت ما در مسیر خدا حرکت کرده بود.

وی با بیان اینکه اسلام ناب در ولایت مطلقه فقیه تجسم یافته است، افزود: گفتمان اسلام ناب و باور به مردم دو عنصری بود که امام را در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی یاری کرد.

جلیلی با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامی ملت ایران در شرایط خیبر می باشند، افزود: بعضی‌ها می‌خواهند ملت ما را در شرایط شعب ابیطالب قرار دهند و بگویند که ایران در شرایط شعب ابی‌طالب است؛ بعضی به دنبال تردید در مقاومت و پیشرفت ملت ایران می باشند ،در حالی که ملت ایران به برکت انقلاب و اسلام ناب به این پیشرفتها رسیده‌است.

نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: بعضی‌ها می‌خواستند جمهوریت نظام را که پشتوانه اسلامیت نظام است ، زیر سوال ببرند اما ملت آنها را سرجای خودشان نشاندند.

وی با بیان اینکه هر گونه انحراف از مسیر ولایت فقیه آغاز سکوت و توقف پیشرفت است، افزود: بعضی‌ها با انحراف از مسیر رهبری طرح مکتب ایران و دوستی با مردم اسرائیل را مطرح کرده اند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

جلیلی با بیان اینکه بعد از فتنه و انحراف جریان تردید ملت ایران را تهدید می‌کند، افزود: امروز با بعضی مواجه هستیم که می‌خواهند در مقاومت و پیشرفت و دستاوردهای ملت ایران تردید ایجاد کنند، جریانی می‌خواهد با طرح تهدید از خارج و تردید از داخل با حرکت نظام اسلامی مقابله کند اما باید بدانند که ملتی که حماسه دفاع مقدس را خلق کرد با همان حماسه مشکلات را برطرف خواهد کرد.

نامزد انتخابات آتی ریاست جمهموری با تاکید بر اهمیت حماسه اقتصادی افزود: ملت ما در کنار مقاومتی که دارد از بعضی مشکلات از قبیل گرانی، تورم و بیکاری نگران می باشند که حق هم دارند لذا طبق مطالبه مقام معظم رهبری باید با حماسه اقتصادی مشکلات را کنار بزنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های مهم کشور برای مقابله با مشکلات اقتصادی استفاده کرد، خاطر نشان کرد: به طور مثال از ظرفیت دریا که مازندران نیز از آن بهره می‌برند باید بیش از قبل استفاده ببریم؛ برای خلق حماسه اقتصادی لازم است ظرفیت‌های خود را در صنعت، کشاورزی و تولید آزاد و از آنها به خوبی استفاده کنیم.

جلیلی با انتقاد از بعضی اظهار نظر مبنی بر اینکه یارانه‌ها سبب افزایش نقدینگی شده است، تاکید کرد: چرا وقتی یارانه به مردم پرداخت می‌شود صدایشان در می‌آید اما نمی‌گویند ۱۱ هزار میلیارد تومان از بیت المال دست ۲۳ نفر است و از این ۱۱ هزار میلیارد تومان ۵ هزار میلیارد تومانش در اختیار ۶ نفری است که کار تولیدی نمی‌کنند و ۱۸ ماه است معوقه‌ خود را پرداخت نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اصلاح ساختار دولت برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی تاکید کرد:  قطعا محرومین در اولویت دولت خواهند بود چرا که باید در مسیر رفع مشکلات اقتصادی به محرومین توجه داشته باشیم.

وی در پایان با خطرناک خواندن جریان تردید گفت: مردم در مقابل جریان تردید مقاومت خواهند کرد، چرا که لازمه پیشرفت کشور گفتمان مقاومت است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.