تاکید دفتر تحکیم وحدت بر مشارکت حداکثری

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه‌ای خواستار حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

حماسه باشکوه حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفند ۱۳۹۰، بار دیگر جلوه واقعی از مردمسالاری دینی را به رخ جهانیان کشانید و مشت محکمی بر یاوه‌گویان داخلی و خارجی زد.

آری! این حماسه باشکوه نشان داد که باز هم مردم جلوتر از نخبگان و خواص سیاسی هستند و مردم اگاه و بابصیرت ایران اسلامی با حضور گسترده خود بار دیگر فرصت‌های بسیاری مقابل نظام جمهوری اسلامی باز کردند.

و باید گفت این آرای مردم یقیناً بار مسئولیت نمایندگان منتخب را

سنگین می‌نماید و نمایندگان هرگز نباید فراموش کنند که با آرای مردم انتخاب شده‌اند.

تشکیل نهمین مجلس شورای اسلامی که به معنای واقعی مردمی باشد، منوط به برگزاری دور دوم انتخابات می باشد و همین امر نشان دهنده اهمیت مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. مشارکت گسترده و انتخاب نمایندگان اصلح از سوی مردم با بصیرت ایران اسلامی، همچنان سرفصل وظایف این مردم دلسوز و انقلابی در این مقطع است.

در اینجا چند نکته را یاداور می‌شویم:

۱- باید بگوییم که لیست‌های موجود در انتخابات نشان می‌دهد  که هیچ کدام از این لیست‌ها گفتمان مشخصی ندارند و این باعث شده است که بر مبناهای ساکتین فتنه و انحراف خود را نشان دهند و دچار سیاست زدگی شده‌اند، و این یادآور انشقاق قبیلگی چپ و راست است و تداوم این فضای سیاست زده و جنگ باطل

علیه باطل، ذیل نام لیست‌های فراگیر، بدون حمل هیچ گفتمان واقعی خطری جدی برای آینده سیاسی کشور  رقم می‌زند.

۲- نمی‌توان از کاندیدای با مبنای لیست‌های موجود، که در بسیاری موارد صرفاً براساس روابط، خود را در لیست جای داده‌اند، امید مجلسی به معنای واقعی مردمی و انقلابی را داشت؛ در همین راستا از مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی می‌خواهیم که بار دیگر بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشانید و فارغ از لیست‌های موجود با کسانی رای دهید که نگاهی حقیقت طلب و در غالب گفتمان انقلاب اسلامی داشته باشد و وظیفه نظارتی خود را در راستای تحقق بخشیدن به نیازها و حقوق همه جانبه مردم و به دور از کانون‌های قدرت و ثروت به خوبی ایفا کنند.

۳- مردمی که در انتخابات شرکت می‌کنند توقع پاکی، سلامت، قناعت و ساده زیستی، شجاعت و مقاومت، استقلال رای و عدم ورود به بازی‌های سیاسی و اقتصادی حقیقت سوز و بدور از کانون‌های قدرت و ثروت را از کسانی که وارد مجلس می‌شوند، دارند و ملت ایران بی‌شک پیش از آنکه به شخصیت‌ها رای

بدهند به این ‌آرمان‌ها و شعارها رای می‌دهند و با کسانی نیز عقد اخوت نبستند. نماینده واقعی مردم کسی است که عملا پاینبد به این شعارها و آرمان‌های متعالی باشد.

۴- دفتر تحکیم وحدت عموم جریانات، ائتلافات و گروه‌های سیاسی و اجتماعی را دعوت به پیوستن به اقیانوس ملت آگاه ایران اسلامی می‌کند تا یک بار دیگر در آزمون‌های پیش‌رو شرکت و به پشتوانه «وحدت کلمه و کلمه توحید»، در این آزمون پیروز شوند. به ویژه آنکه انقلاب ما الگویی برای انقلاب‌های مردمی جهان اسلام است.

در شرایط امروز جهان اسلام قدرت الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران که وعده خمینی کبیر (ره) بود، آنچنان نمودار است که برای

نظام سلطه جز صورتکی از تهدیدها و غریدن‌های پوشالی برای حفظ آبروی نداشته شان چیزی باقی نمانده است.

وب اید اعلام کنیم که صرف حضور در انتخابات کافی نیست، باید به جملات حضرت امام(ره) بازگشت و به کسانی رای داد که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و در خدمت به آنان احساس مسئولیت کنند، و طعم تلخ فقر را چشیده باشند، و در قول و عمل مدافع اسلام پابرهنگان زمین، اسلام مستضعفین، اسلام رنجدیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو، اسلام پاک طینتان عارف، و در یک کلمه، مدافع اسلام ناب محمدى (ص) باشند. و افرادى را که طرفدار اسلام سرمایه دارى، اسلام

مستکبرین، اسلام مرفهین بى‏درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان، اسلام فرصت طلبان، و در یک کلمه، اسلام آمریکایى هستند طرد نموده و به مردم معرفى نمایند.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.