تاکید دوباره نیکی کریمی بر لغو نمایشگاه عکسش

۲۵ام بهمن ،

نیکی کریمی بار دیگر تاکید کرد نمایشگاه عکس های تازهش که قرار بود ۲۷ بهمن ماه در گالری گلستان افتتاح شود به سبب ناتمام ماندن کارهای نمایشگاه به زمان دیگری موکل شد.

نیکی کریمی درگفت وگوبا خبرنگارهنرآنلاین با اعلام این خبر گفت:چون احساس کردم که باید روی عکس‌های این مجموعه‌ام بیشتر کار کنم تصمیم گرفتم که برپایی زمان نمایشگاهم را به زمان دیگری موکل کنم و امیدوارم این خبر خوب اطلاع رسانی شده باشد که مخاطبین جمعه برای دیدن این نمایشگاه به گالری گلستان نروند.

پیشترکریمی در گفت وگو با هنرآنلاین عنوان کرده بود که این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه عکس انفرادی است و دراین نمایشگاه قصد دارد، مجموعه تازهی از عکس‌هایش را به نمایش بگذارد.

نیکی کریمی که پیش از این به عنوان بازیگر و کارگردان معرفی شده است، در سال های اخیر عکاسی را هم به صورت جدی به فعالیت های هنری اش اضافه کرده است.

او از پنج سال پیش تاکنون که به عنوان عکاس نیز خودش را معرفی کرده سه نمایشگاه در داخل کشور و در گالری گلستان و یک نمایشگاه نیز در گالری توتال آرت دبی برپا کرده است.

نخستین نمایشگاه نیکی کریمی در گالری گلستان برپا شد و او در این نمایشگاه ۲۸ عکس را به نمایش گذاشت.

عکس‌های اولین مجموعه نیکی کریمی که از ۱۸ سال پیش تا زمان برپایی نمایشگاه اش از طبیعت ایران گرفته شده‌اند، عکس‌های بسیار رئالیستی می باشند.

حضور او زمانی که برای اولین بار در اکسپو عکس مجموعه فرهنگی و هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر شرکت کرد،با انتقادهای متعددی روبرو شد؛ اما کریمی در انتقاد به کسانی که نگاه مثبتی نسبت به حضور او در دنیای عکاسی ندارند؛ معتقد است، هنرعکاسی جزیی از سینما است و هر کس که با هر نگاه خاص دوربین دست می گیرد، می‌تواند عکاسی کند.

 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.