تاکید رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان استان آذربایجان شرقی:رفع نیازهای مناطق آسیب دیده استمرار یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله خامنه ای در جلسه ای با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان استان در محل استانداری، خدمات اولیه ارائه شده به حادثه دیدگان زلزله اخیر از جمله توزیع چادر را بی نظیر خواندند و تاکید کردند: مسئولان علاوه بر برنامه ریزی برای آغاز ساخت مناسب و مقاوم واحدهای مسکونی آسیب دیده ، باید در جهت استمرار رفع نیازهای اولیه به ویژه وسایل گرمایی، پتو، امکانات بهداشتی و آب آشامیدنی تلاش و خدمات خود را ادامه دهند زیرا فراهم کردن فوری اینگونه نیازهای ضروری، از لحاظ آرامش روحی و روانی تاثیر بسیار بالایی بر آسیب دیدگان خواهد داشت.
ایشان زمینه سازی برای ادامه پذیرش کمک های مردمی به ویژه کمک های افراد خیّر و نوعدوست را مهم ارزیابی کردند و افزودند: اگر به بلایای طبیعی، با دید فرصتی جهت جهش نگاه شود، قطعاً مناطق زلزله ز ده در آینده از لحاظ آبادانی و پیشرفت، بسیار بهتر از گذشته خواهند بود.
حضرت ایت الله خامنه ای در پایان با اشاره به خصلت های برجسته مردم آذربایجان شرقی به ویژه غیرت و همت زبانزد این منطقه تاکید کردند: مردم مومن ارسباران که اکنون این منطقه دچار حادثه زلزله شده است ، همواره به رشادت و شجاعت مشهور بوده اند.
در این جلسه پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز از حضور حضرت آیت الله خامنه ای در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی به عنوان مرهمی بر مصائب و سختی های مردم این مناطق، قدردانی کرد.
علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی نیز گزارشی از خدمات ارائه شده به زلزله زدگان و اسکان موقت آنها و همچنین مصوبات جلسه دولت در خصوص مناطق زلزله زده، ارائه کرد.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.