تاکید روحانی بر حمایت از تیم ملی فوتبال/ صالحی امیری: از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی وزارت ورزش نوشت:

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدار با علی کفاشیان و کارلوس کروش ، بر حمایت کامل از تیم ملی و فدراسیون فوتبال در راه حضوری خوب و شایسته در مرحله نهایی جام جهانی برزیل تاکید کرد .
صبح امروز به منظور پایان دادن به دغدغه های کارلوس کروش سرمربی پرتغالی تیم ملی ،با وی و علی کفاشیان در نشستی صمیمی شرکت کرد تا در پایان این نشست کارلوس کروش با امید ساختمان وزارتخانه را ترک کند .
در این نشست که با حضور کیومرث هاشمی مدیر کل حوزه وزارتی و حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد ، سید رضا صالحی امیری به اهمیت حضور در جام جهانی فوتبال و تاثیری که این مهم بر نشاط و شادابی جامعه و غرور ملی ایرانیان در اقصی نقاط کشور و جهان می گذارد اشاره کرد و گفت : باید به دور از تمام حاشیه ها ، تیم ملی فوتبال خود را آماده و مهیای حضوری شایسته در برزیل ۲۰۲۴ کند و بطور مسلم وزارت ورزش و جوانان از هر گونه کمکی در این راه دریغ نخواهد کرد .
وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی رییس جمهوری محترم به وی اختیار تام داده است تا همه گونه حمایت را از تیم ملی فوتبال به عمل آورد ، تصریح کرد : تبیین موارد اجرایی این کمک ها و حمایت ها بر عهده آقای کفاشیان است و ما نیز حمایت کامل را از ایشان داریم . بر این اساس کادر فنی تیم ملی باید تمام تمرکز خود را بر روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی تیم ملی بگذارد و شرایطی را فراهم آورد تا تیم ملی با قدرت هر چه تمام‌تر آماده حضوری شایسته در رقابت های جام جهانی شود .
صالحی امیری همچنین با قدردانی از کادر فنی و بازیکنان تیم ملی و مجموعه فدراسیون فوتبال در راهیابی به جام جهانی تصریح نمود : نکته مهم در این رابطه دور بودن از حواشی است که امیدوارم تیم ملی با توجه به این مهم ، خود را هدفمند آماده حضور در برزیل ۲۰۲۴ کند .
این گزارش حاکیست در ابتدای این نشست از سوی علی کفاشیان رییس فدراسیون و کارلوس کروش سرمربی تیم ملی توضیحات کاملی راجع به برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ارایه شد .
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.