تاکید رییس دانشگاه شهرکرد بر مشارکت حداکثری دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری

۲۵اردیبهشت،

145-32.jpg

رییس دانشگاه شهرکرد بر مشارکت حداکثری و حضور پررنگ دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ برای خلق حماسه سیاسی تاکید کرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل اسدی با بیان اینکه گفتمان‌های انتخاباتی در این دانشگاه از سوی دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود، گفت: برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی، راه‌اندازی و ایجاد کافه انتخاباتی، نشست‌های روی خط انتخابات، خط آزاد و نشست‌های پرسش و پاسخ انتخاباتی با حضور نامزدها و نمایندگان آنان، در این دانشگاه انجام گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، تصریح کرد: دانشگاهیان برای خلق حماسه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی برعهده دارند و از هم اکنون برای حماسه سیاسی آماده می‌شوند.

همچنین مهدی رادفر، معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی در دانشگاه شهرکرد، گفت:

۲۴ برنامه مدون در هفته خوابگاه‌ها پیش بینی شده است که متناسب با روز شمار هفته خوابگاه‌ها، اجرا شده و می‌شوند.

وی افزود: در افق برنامه پنجم توسعه امور مرتبط به خوابگاه‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود و ورود بخش خصوصی در این زمینه نیازمند فرهنگ‌سازی است.

رادفر گفت: دانشگاه شهرکرد دارای هفت خوابگاه ملکی، دو خوابگاه استیجاری، دو خوابگاه خودگردان در سطح شهر شهرکرد و همچنین دو خوابگاه استیجاری برای دانشجویان دانشکده هنر فارسان است که جمعا سه هزار دانشجو در خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد سکونت دارند.

وی افزود: ازاین تعداد ۱۷۰۰ دانشجوی دختر و ۱۳۰۰ نفر دانشجوی پسر می باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد بهسازی خوابگاه‌ها را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه شهرکرد اعلام کرد و افزود: مسوولان حوزه معاونت دانشجویی مرتبا از خوابگاه‌ها بازدید نموده و سطح بهداشت و رفاه واحدهای خوابگاهی را بررسی می‌کنند و برنامه‌های بهسازی در صورت نیاز در دستور کار این حوزه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.