تاکید قلمسیاه بر کناره‌گیری از کنفدراسیون قایقرانی آسیا / حالا مرادی به مجمع انتخاباتی کمیته می‌رود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – با کناره‌گیری رسمی قلمسیاه از کنفدراسیون قایقرانی آسیا، حالا علی مرادی می‌تواند در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شرکت کند.

به گزارش ممتاز؛ علی قلمسیاه رئیس فدراسیون قایقرانی کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه طی نامه‌ای به بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، تاکید کرد که از سمت خود در کنفدراسیون قایقرانی آسیا استعفا کرده است. او به واسطه دبیرکلی در کنفدراسیون قایقرانی آسیا اجازه حضور در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را به دست آورده بود اما حالا که از این سمت کناره‌گیری کرده، کرسی او هم باید به شخص دیگری می‌رسد.
با کناره‌گیری قلمسیاه، حالا تنها کسی که می‌تواند جایگزین او در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک شود، علی مرادی دبیرکل ایرانی کنفدراسیون وزنه برداری آسیاست. مرادی به همین منظور نامه‌ای برای بهرام افشارزاده تنظیم کرده که در آن نوشته: «با عنایت به اساسنامه کمیته ملی المپیک، بخش چهارم مجمع عمومی، ماده ۵ ترکیب مجمع بند ح مبنی بر حضور یک نفر از نمایندگان دبیرکل ایرانی کنفدراسیون های آسیایی جهت حضور در مجمع و نامه رسمی پیوستی مورخه دوم آذر ۹۲ آقای علی قلمسیاه، دبیرکل محترم کنفدراسیون قایقرانی آسیا مبنی بر تاکید استعفای ایشان از سمت بین المللی دبیر کلی خود و همچنین عدم حضور ایشان در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک و بنا بر بند جاری اساسنامه خواهشمند است موضوع معرفی اینجانب به طور رسمی از سوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک کشورمان در جلسه فوق العاده مورخه سوم آذر سال ۹۲ مطرح و نتیجه آن رسما به اینجانب اعلام گردد.»
این نامه برای محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم ارسال شده است. با این حساب علی مرادی در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک صاحب یک رای خواهد بود.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.