تایسون: من یک الکلی عوضی هستم/ به همه دروغ گفته ام، دارم می میرم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – مایک تایسون قهرمان سابق بوکس سنگین وزن جهان بار دیگر به دنیای بوکس برگشته ، البته این بار به عنوان برگزارکننده مسابقات.

به گزارش ممتاز؛ اما او در کنفرانسی مطبوعاتی که اخیرا داشته حرفهای تکان دهنده ای زده و از این گفته که همچنان در حال مبارزه با اعتیاد خود است و اینکه در این مورد به مردم دروغ گفته است: «شش روز است که نه مشروب خورده ام و نه مواد مخدر مصرف کرده ام و برای من این یک معجزه است. من به همه کسانی که فکر می کنند من پاک هستم دروغ گفته ام چون اینطور نیستم.» تایسون که در این کنفرانس برای تبلیغ اولین مسابقه ای که برگزارکننده اش است، حاضر شده بود این کنفرانس را تبدیل کرد به جلسه اعترافات خود: «این ششمین روز است و دیگر هرگز نمی خواهم به سراغش بروم.»
تایسون ۴۷ ساله گفت: «من گاهی وقتها آدم کثیفی هستم. کارهای بد بسیاری انجام داده ام و می خواهم که بخشیده شوم و امیدوارم که مردم مرا ببخشند. می خواهم زندگی ام را عوض کنم ،می خواهم نوع دیگری از زندگی را تجربه کنم. می خواهم پاک زندگی کنم. نمی خواهم بمیرم. الان در استانه مرگ هستم چون یک الکلی عوضی هستم. وای خدای من، چه اوضاعی دارم من. دارم دروان ریکاوری را بگذرانم اما اگر درست حرکت نکنم ممکن است بمیرم. یک آدم بی خاصیت هستم. اگر آنچه که برایم تجویز شده را موبه و اجرا نکنم خواهم مرد.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.