تایید پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی

پیشنهاد باشگاه الهلال عربستان به مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عربستان بررسی و تایید شد.

تایید پیشنهاد الهلال عربستان به مهدی طارمی

به گزارش ممتاز نیوز، یکی از بخش‌های برنامه SBC عربستان شب گذشته به گفتگو با «فلیکس دیاز» سردبیر نشریه مارکا اسپانیا اختصاص داشت.

دیاز در این برنامه به سوالات متعدد از جمله بحث حضور مورینیو در تیم النصر عربستان و پیشنهاد باشگاه الهلال به مهاجم ایرانی پورتو پاسخ داد.

این سردبیر اسپانیایی در واکنش به احتمال انتقال طارمی به تیم الهلال گفت: امروز که با چند مدیر برنامه در مادرید صحبت کردم گفتند فصل بعد بازیکن بزرگی به باشگاه بزرگی در عربستان می‌رود. صحبت از دی ماریا است. همچنین مهدی طارمی مهاجم ایرانی. ایسکو هم همینطور که عربستان ممکن است مقصد بعدی او باشد.

تایید پیشنهاد الهلال به طارمی در حالی صورت می‌گیرد که این بازیکن تا تابستان ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد و قطعاً برای انتقال به یک باشگاه دیگر باید رضایت مدیران پورتو را هم جلب کند.

سردبیر نشریه مارکا همچنین در خصوص احتمال انتقال ژوزه مورینیو به تیم النصر عربستان به جای رودی گارسیا تاکید کرد: رابطه رونالدو با مورینیو فوق العاده است اما سخت است که او را به عنوان مربی در النصر ببینیم.

دیاز درباره وضعیت لیونل مسی تاکید کرد: مسی قراردادش را با پاریس تمدید نمی‌کند. مقصد بعدی این بازیکن هنوز مشخص نیست.

وی جدایی کریم بنزما از تیم رئال مادرید را بعید دانست و گفت: این بازیکن به زودی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.