تا حل مشکلات ارزی از مربیان داخلی iبهره می گیریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

رییس فدراسیون دو و میدانی در خصوص جذب مربیان خارجی گفت: تا برطرف شدن مشکلات ارزی ، ورزشکاران دو ومیدانی کار کشورمان با مربیان بر سر داخل تمرین می پردازند.

  افشین داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از بازیهای المپیک ۲۰۱۲ و نیاز مبرم ورزشکارانمان  iبه مربیان خارجی، بلافاصله مکاتبات خود را با مربیان تراز اول دو ومیدانی که مد نظرمان بود انجام داده ایم.
وی در ادامه اظهار داشت:  از طرفی با توجه iبه نوسانات بوجود آمده در ارز جلسه تجلیل از قهرمانان در مجلس با جناب آقای لاریجانی رئیس مجلس  شورای اسلامی صحبت های مبنی بر مشکلات بوجود آمده نمودیم و ایشان در فراکسیون ورزش  مسائل و موارد  مشکلاتمان را مورد بررسی قرار دادند.
وی بیان نمود:  مسئولان  ورزش  iبه ما قول دادند که سهمیه ویژه ای برای گرفتن ارز برای فدراسیون دو ومیدانی در نظر بگیرند تا مشکلاتمان برای جذب مربیان خارجی برطرف گردد.
داوری اظهار داشت: در این مقطع وقتی برای اینکه از تمریناتمان عقب نیافتیم و ورزشکارانمان برای حضور در مسابقات بین المللی  افت نکنند از مربیان برتر داخل کشور iبهره گرفتیم و اکثر دو و میدانی کاران کشورمان زیر نظر مربیان داخلی  تمرینات خود را آغاز نموده اند.
 وی افزود: بعضی از ورزشکاران  قهرمان کشورمان همچون ارزنده و قنبر زاده زیر نظر مربیان خارجی پیش خود بصورت مکاتبه ای و ایمیلی برنامه های تمرینی و بدنسازیشان را سپری می نمایند.
 داوری در خصوص وضعیت احسان حدادی  نقره ای المپیک کشورمان  اظهار داشت:  در حال حاضر حدادی تمرینات خود را زیر نظر مربی آلمانی خود آقای اسمیت در آمریکا برگزار می نماید و با توجه iبه اینکه وی در شرایطی نمی باشد که بتواند iبه ایران بیاید احسان حدادی باید در آمریکا تمرینات خود را زیر نظر این مربی پیگیری کند.
وی افزود: پس از تصمیم حدادی مبنی بر همکاری با اشمیت آلمانی iبه طور حتم مکاتبه ای برای اخذ قرار داد با این مربی خواهیم داشت.
داوری در ادامه اظهار داشت: شرایط کنونی احسان حدادی همانند کاوه موسوی است و نباید برای این ورزشکار کشورمان حاشیه سازی کنیم.
وی در خصوص  مسابقات غرب آسیا،  نیز افزود:  برای حضور مسابقات غرب آسیا iبه میزبانی  دبی اواخر آذر ماه برگزار می گردد و اردوهای آمادگی  دو و میدانی کارانما ن را iبه منظور حضور پرقدرت آغاز نمودیم .
وی افزود:  برای برنامه ریزی های صورت گرفته اولین اردوی بانوان  دونده کشورمان هفته قبل iبه پایان رسیده و قرار است نفرات برتر این اردوی انتخابی از سوی کمیته فنی اعلام گردد. همچنین  اردوی دو و میدانی کاران آقایان نیز در هفته جاری  آغاز خواهد شد و تا پایان آبان ماه نفرات اعزامیان iبه مسابقات غرب آسیا مربی را مشخص خواهیم نمود.
وی در خصوص  تعداد نفرات اعزامی iبه مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: متاسفانه در این دوره از مسابقات  مسئولان برگزار نماینده اعلام نمودند که همهی iبها های iبه اسکان و امکانات رفاهی مربوط iبه خود تیم های حاضر می باشد که منجر iبه تعجب همه کشورهای شرکت نماینده  نشده است.
 وی افزود: iبه هر حال در نظر داریم با گرفتن اسپانسر تیم دو ومیدانی کشورمان را با نفرات کامل راهی این مسابقات کنیم نتیجه درخشان را از سوی ورزشکاران  شاهد باشیم./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.