تبدیل ۱۱ لکه صنعتی به شهرک های صنعتی در استان تهران

۱۳خردادماه،

معاون استانداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

معاون برنامه ریزی استانداری تهران از تبدیل ۱۱ لکه صنعتی به شهرک های صنعتی در استان تهران خبرداد.

 نعمت الله ترکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح خروج کارخانجات از شهر تهران به شهرهای اطراف ، بیان کرد : طبق دستورالعمل کارخانجاتی که در داخل شهر تهران حضور دارند باید به شهرک های همجوارتهران منتقل شده و ساماندهی شوند.
وی با بیان اینکه برای خروج این کارخانجات نیز تسهیلات مختلفی در نظر گرفته شده است ، ادامه داد :پرداخت تسهیلات به این اشخاص یکی از طرح های تشویقی می باشد که در نظر گرفته شده است.
معاون برنامه ریزی  استانداری تهران با تاکید بر اینکه در پرداخت وام برای خروج کارخانجات هیچ محدودیتی وجود ندارد، تصریح کرد :  پرداخت تسهیلات به تناسب طرح ارائه شده از سوی اشخاص  بستگی دارد.
وی افزود: بخش های مختلف صنعتی و صنوف نیز می توانند به صورت جمعی با مراجعه به مراکز مربوطه در خواست جابجایی خود را مطرح کنند.
ترکی با اشاره به مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در استان تهران ، اظهار کرد : طبق مصوبه هیئت دولیت ۱۱ لکه صنعتی در استان تهران شناسایی شده است.
وی با اشاره به مطلب بالا خاطرنشان کرد : این نقاط شناسایی شده به شهرک های صنعتی تبدیل خواهد شد لذا خدمات ارائه شده به واحد های مستقر شده نیز افزایش خواهد یافت تا صنعت نظم بیشتری به خود بگیرد.
 
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.