تبدیل ژیان به موتورسیکلت (+عکس)

 یک برق کار فرانسوی به تازگی پرده از داستانی جالب برداشته است که در سال ۱۹۹۳ برای وی رخ داده بوده است. او در سال ۱۹۹۳ میلادی و در سن ۴۳ سالگی با یک خودروی ژیان سفری به شمال آفریقا و کشور مراکش داشت. او در حال حرکت در جاده ای در دل بیابانهای مراکش بوده است که به یک ایست بازرسی نظامی ارتش مراکش برخورد می کند. نفرات موجود در پست به او اطلاع می دهد که ادامه این منطقه یک محل نظامی است و او دیگر نمی تواند در مسیر مستقیم به حرکت خود ادامه دهد.

ژیان

به گزارش صراط نیوز،وی سپس در یک جاده فرعی به مسیر خود ادامه می دهد و سعی می کند با گذر کردن از درون بیابان مسیر خود را کوتاه کند. متاسفانه خودروی او دچار مشکل شده و او به تنهایی در وسط بیابان تنها می ماند. وی بر اساس نقشه خود متوجه می شود که لااقل ۳۰ کیلومتر با نزدیک ترین روستا فاصله دارد و نمی تواند با پای پیاده به روستا برسد.

شغل او که در زمینه وسایل برقی بود در اینجا به کمک وی آمد و او سعی کرد تا با استفاده از قطعات موجود در خودروی ژیان خود وسیله نقلیه دیگری ساخته و از مخمصه فرار کند. خوشبختانه وی در خودروی خود آب، غذا و لوازم یدکی کافی به همراه داشت. در طول ۱۲ روز او با جیره بندی آب و غذای خود و سعی در تحمل گرسنگی و تشنگی به کار مشغول شد و کلیه قطعات خودروی خود را پیاده کرده و با استفاده از موتور و سیستم تامین برق و چرخ های خودرو یک موتور سیکلت ساخته و توانسته بود خود را به نزدیک ترین روستا برساند.

او که هم اکنون ۶۲ سال سن دارد در شمال غرب فرانسه زندگی می کند و به تازگی تصاویری از موتور سیکلت عجیب خود را در فضای مجازی منتشر کرده است.

 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.