تبدیل یارانه های نقدی به غیر نقدی !

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که یارانه ها در دولت آینده باید غیر نقدی پرداخت شود.
ممتازنیوز : جعفر قادری در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت اقتصادی حال حاضر کشور و راه های مقابله با مشکلات برای دولت آینده، گفت: دولت آینده باید راه حل های مختلفی را برای خارج شدن از این وضعیت داشته باشد.

وی تاکید کرد: سالانه حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان یارانه به صورت نقدی پرداخت می شود که دولت آینده باید برای ارائه یارانه ها نیز برنامه هایی خاص داشته باشد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت یارانه های نقدی مشکلات فراوانی را ایجاد کرده، یادآور شد: از اینکه قانون هدفمند کردن یارانه ها به درستی اجرایی نشد و پرداخت یارانه های نقدی مشکلاتی از جمله تورم را ایجاد کرد شکی نیست اما باید به فکر راه حل باشیم.

یارانه ها در دولت آینده غیر نقدی شود

قادری با بیان اینکه پرداخت های نقدی یارانه ها ایجاد توقع را برای مردم به همراه آورده، تاکید کرد: در حال حاضر از اینکه بگوییم باید پرداخت ها را از حالت نقدی به صورت غیر نقدی تغییر داد ممکن نیست.

وی افزود: دولت در اجرایی کردن قانون هدفمندی یارانه ها به درستی عمل نکرد و با اصل این قانون فاصله فراوان دارد.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وضعیت اصلاح پرداخت یارانه ها از این دولت گذشته بلکه دولت آینده باید به فکر پرداخت یارانه غیر نقدی باشد.

قادری تصریح کرد: دولت برای تامین یارانه های نقدی از منابع داخلی شرکت هایی همچون گاز، برق، آب و… استفاده کرده که این روش نیز برای این شرکت های خدمات رسان مشکلاتی ایجاد کرده است.

متدینین وارد بازار های کاذب نشود

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت بازار امروز را ناشی از سفته بازی دانست و گفت: تنها راه حل مشکلات بازار امروز این است که متدینین وارد این بازار کاذب نشود.

وی تاکید کرد: مشکل بازار ارز سفته بازی است زیرا هیچگونه تقاضای واقعی مطرح نمی شود.

قادری ادامه داد: تقاضا های ارزی متناسب با وضعیت واردات و تجارت نیست و تنها برای نگهداری و اخلال در بازار است.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۱۷ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جعفر قادری, دولت, یارانه, یارانه غیر نقدی, یارانه نقدی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.