تبریزی:بازیگری را اخراج نکرده‌ایم

عضو “ستاد کمک رسانی سینماگران به زلزله زدگان آذری” اخراج هر بازیگری از محل این ستاد در سینما آزادی را تکذیب کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، کمال تبریزی در واکنش به سخنان بازیگری که مدعی اخراج از محل جمع آوری کمک های مردمی شده است، عنوان کرد: طی دو روز جمع آوری کمک های مردمی در سینما آزادی کسانی که به نوعی در ارتباط با سینما بودند به آنجا آمدند و هیچ محدودیتی قائل نبودیم. حتی خودم از طریق پیامک از چند مسئول ارشاد هم دعوت کردم به آنجا بیایند. چون کار سیاسی نمی کردیم و هر شخصی هم که آمد از وی استقبال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه مانع حضور کسی در آنجا نشده است، گفت: از یکسری پیشکسوت که مردم آنها را می شناسند مانند پرویز پرستویی، فاطمه معتمد آریا و رضا کیانیان خواستیم پشت صندوق ها بنشینند و این آقا هم که اصلا نمی شناختمش و نمی دانم در کجا بازی کرده است و چه سابقه ای دارد در حالیکه بسیاری ایستاده بودند بدون اجازه پشت یکی از صندوق ها نشسته بود.

این کارگردان ادامه داد:هر شخصی باید حد و اندازه خود را بداند و اگر می خواستیم این روال را داشته باشیم باید به همه کسانی که آنجا می آمدند جا برای نشستن می دادیم.

وی افزود: حتی خود من هم یکبار پشت صندوق نشستم و تنها از چهره های خاصی که مردم آنها را بیشتر می شناختند خواستیم پشت صندوق قرار بگیرند.

تبریزی تاکید کرد: از زمانی هم که ایشان حضور داشت برای ما محترم بود. اما هنگامی که نشست اعتراض کردم و گفتم نمی توانی بنشینید. توهین و اخراجی در کار نبوده است و می توانست در آنجا حضور داشته باشد.

یکی از سایت های خبری امروز مطلبی را در گفتگویی به نقل از علی رام نورایی منتشر کرده و دراین گفتگو آمده که این بازیگر در یکی از روزهای جمع آوری کمک به زلزله زدگان توسط سینماگران به سینما آزادی مراجعه کرده است و وی توسط یکی از کارگردانان از آن مکان اخراج شده است.

وی عنوان کرده که این کارگردان به وی گفته است: تحمل این را ندارم که شما را اینجا ببینم. بفرمایید بیرون. من حتی از ایشان فرصت خواستم که چند ثانیه با هم حرف بزنیم اما ایشان گفت: من هیچ صحبتی با شما ندارم.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.