تبریک انجمن موسیقی ایران به علی مرادخانی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

انجمن موسیقی ایران، طی پیامی انتصاب علی مرادخانی را به عنوان معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، روز دوشنبه ۴ شهریور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم طی حکمی علی مرادخانی را به عنوان معاون امور هنری خود در این وزارتخانه منصوب کرد.

در پیام انجمن موسیقی ایران به مناسبت این انتصاب، خطاب به علی مرادخانی آمده است:

جناب علی مرادخانی؛ سوابق درخشان مدیریتی شما در عرصه های فرهنگی و هنری و اشراف جنابعالی به دغدغه های اهالی هنر سبب شده بود تا در مدت دو هفته قبل همواره به عنوان یکی از جدی ترین گزینه های تصدی گری پست معاون امور هنری وزارت ارشاد اسلامی در محافل مختلف از شما نام برده شود.

آنچه در خاطره جمعی اهالی موسیقی از دوره ۱۴ ساله ریاست شما در مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جای مانده نشان دهنده شناخت شما از اهالی هنر و دغدغه هایشان و همچنین موید توانایی های شما در حوزه مدیریتی و البته موفقیت در ایجاد تعامل میان مسئولان و هنرمندان است.

همچنین راه اندازی موزه موسیقی ایران توسط شما در سال های اخیر، با جلب حمایت نهادهای مختلف و همراهی هنرمندان عرصه موسیقی، که بخشی از مهمترین گنجینه های فرهنگی ایران زمین را در خود جای داده ، نشان می دهد که جنابعالی ارزش فرهنگ و هنر را به گونه ای هنرمندانه و فرهنگی می دانید.

انتصاب شما به عنوان معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به جهت شناخت عمیق شما از امور هنری، فهم صحیح از دغدغه های اهالی هنر، توان مدیریتی اثبات شده تان و البته حسن نیت و حسن شهرت شما در رفع مشکلات جامعه هنری ، شایسته می نماید.

انجمن موسیقی ایران به نوبه خود این انتصاب را به جنابعالی تبریک گفته و امید دارد در انجام وظایف محوله در پست معاونت امور هنری وزارت ارشاد اسلامی موفق و موید باشید.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.