تبریک دانشگاه پیام‌نور به رییس جمهور منتخب و ملت ایران

۲۸خردادماه،

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور به نمایندگی از جامعه دانشگاهی کشور به ویژه دانشگاه پیا‌م‌نو، تحقق حماسه سیاسی و حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان هفتمین رییس‌ جمهورایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت سرافراز و سربلند ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در متن پیام تبریک محمودی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نورآمده است:

این حماسه و حضور غرورآفرین که با شکوه تمام و جلب اعتماد عمومی ملت برگزار شد، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورد و یادآور پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مایه یاس دشمنان شد.

روابط عمومی پیام نور با ارسال صمیمانه ترین تبریک‌ها به ملت ایران و دولت منتخب امید دارد که دولت تازه طبق منویات رهبر معظم انقلاب در برداشتن گامی مهم در راستای اعتلای میهن اسلامی ایران اهتمام ورزد.

همچنین انتظار می‌رود جامعه دانشگاهی میهن اسلامی مان و به ویژه دانشگاه پیام‌نور با پیروی از ولایت فقیه، در راستای آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و ضمن حمایت و همکاری با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی، ایران اسلامی را در جهت رشد و بالندگی بیشتر سوق دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.