تبریک دل بوسکه به پرتغال

سرمربی تیم ملی اسپانیا بعد از پیروزی مقابل پرتغال در نیمه نهایی یورو ۲۰۱۲ از شاگردانش خواست تنها یک شب دیگر تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این تیم سومین عنوان قهرمانی خود در تونمنت های معتبر را کسب کند.

به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی و با نتیجه ۴ بر ۲ موفق شد پرتغال را از پیش رو بردارد و به فینال یورو ۲۰۱۲ راه پیدا کند.

ویسنته دل بوسکه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری بعد از این بازی گفت: حضور در یک فینال دیگر چیزی نزدیک به معجزه است، احساسات ما کاملا برانگیخته شده است. بازیکنانم تا به اینجا بازی های بسیار خوبی انجام داده اند و تنها یک دیدار دیگر باقی مانده است که باید بهترین عملکرد خود را در آن به نمایش بگذارند.

پرتغال تیم بسیار خوبی بود و همه چیز تقریبا پایاپای پیش می رفت، ما در وقت های اضافه کمی بهتر بودیم. آنها کمی خسته شده بودند و ما در دو وقت اضافه توانستیم چند موقعیت روی دروازه آنها ایجاد کنیم. می خواهم به پرتغال به دلیل بازی های خوبشان در این تورنمنت تبریک بگویم اما ما این بار کمی خوش شانس تر بودیم و به پیروزی رسیدیم.

دل بوسکه به خوبی می داند تیمش در دیدار فینال باید بهتر از این باشد. او گفت: در این بازی هیچ یک از دو تیم نتوانستند موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند، ما اگر می خواهیم در فینال پیروز باشیم باید روی این جنبه بیشتر کار کنیم و بهتر شویم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اسپانیا, دل بوسکه, پرتغال


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.