تبعات عدم برگزاری اردو متوجه مسئولان است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: براساس برنامه هایی که مسئولان باشگاه دادم قرار براین بود که در تعطیلات یک اردوی برون مرزی داشته باشیم که ظاهرا به خاطر مشکلات مالی این اردو لغو شد.

ابراهیم قاسمپور سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: هم اکنون متعجبم که تیم ما مشکل مالی نداشت یکدفعه موقع تشکیل اردو دچار این مشکل شد و تیمهای دیگر که مشکلات مالی نشان بسیار است قصد انجام اردو و بازی های تدارکاتی دارند.

قاسمپور در ادامه اظهار داشت: من برای تعطیلات لیگ برتر دو بار برنامه اردو داده بودم که هرکدام بنابه دلایلی لغو شد. این موضوع مشخص می نماید که مربی در تیم مس کاره ای نمی باش و اشخاص دیگری تصمیم گیرنده برای باشگاه می باشند.

وی ادامه داد: بعضی از مسئولان مس تعمدی برنامه ها را اجرا نمی نمایند، نوع عملکرد و رفتار آنها نشان می دهد که تمایل به ادامه همکاری با من را ندارد اما مس تا پایان قرار دادم در این باشگاه خواهم ماند.

وی تصریح نمود: من وظیفه ام را در ارائه برنامه به باشگاه انجام دادم و از این به بعد هم اگر تیم در لیگ برتر نتیجه نگرفت جوابگو نخواهم بود و تبعات برگزار نشدن اردو و بازی تدارکاتی با مسئولان مس خواهد بود.

سرمربی مس کرمان در خصوص جذب بازیکنان تازه گفت: هم اکنون تیم ما به دو بازیکن نیاز دارد که این موضوع را به باشگاه اعلام نمودم اما به نظر می رسد مسئولان اقدامی در جذب بازیکن نکنند چرا که یک مسئله پیش افتاده و آسان مثل تشکیل اردو را برای تیم در نظر نگرفتند.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعصیلات برای تیمی مناسب است که بازی تدارکاتی داشته باشد نه برای تیم ما که هیچ اردو و بازی تدارکاتی داشته باشد نه برای تیم ما که هیچ اردو و بازی تدارکاتی تا پایان تعطیلات لیگ برتر ندراد.

وی در مورد برگزاری جام حذفی گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال از باشگاه ها برنامه برای برگزاری جام حذفی خواستند این در حالی است که خودشان تا الان نتوانستند تصمیم درستی برای برگزاری یا عدم برگزاری جام حذفی بگیرند آنها به خاطر بی برنامگی سردر گم عمل می نمایند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.