تبعیض انواع رشته های تیر اندازی معنی ندارد

نوری در خصوص سیاست گذاری در رشته های ثابت و پروازی گفت: برنامه ریزی در رشته های تیر اندازی و زیر شاخه های آن بسیار متفاوت است اما به این معنا نیست که سیاست گذاری فدراسیون با کم کاری روبرو باشد.

  نواب نوری ، نایب رییس فدراسیون تیراندازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: بر خلاف صحبت های برخی از تیر اندازان مبنی بر اینکه فدراسیون  رشته های ثابت  تیر اندازی نسبت به پروازی اهمیت بیشتری  می دهد را رد می کنم  زیرا سیاست های در جهت ارتقا سطح کیفی  تمام رشته های زیر نظر فدراسیون است و اینکه اهمیت مسئول آن  به یک رشته بیشتر باشد  امری غیر حرفه ای است. 
وی افزود:  این موضوع که فدراسیون  عملکرد  متفاوتی در رشته های مختلف داشته باشد طبیعی است زیرا رشته های ثابت و پروازی  شرایط متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و در نهایت عملکرد مانیز نسبت به هر رشته متفاوت خواهد بود اما این تفاوت به معنی تبعیض نیست.
 نواب نوری در ادامه بیان داشت: نظارت عملکرد حتی  در زیر مجموعه های رشته های ثابت نیز وجود دارد و نمی توان  گفت که ما امکانات بیشتری در اختیار رشته ی خاص می گذاریم.بانوان تیر اندازمان  در رشته ی اهداف پروازی  در مسابقات دوحه قطر مقام سوم آسیا را به خوداختصاص دادند اینکه این مهم با تلاش این بانوان  به دست آمده قابل قبول است اما فراهم آوردن امکانات و رسیدگی به تیراندازان این رشته نیز نقش به سزایی در بدست آوردن این  عنوان داشته است که نمی توان منکر این امر شد همین موضوع عملکرد متعادل فدراسیون را نسبت به رشته های مختلف به اثبات می رساند عنوان بدست آمده توسط بانوان  تیرانداز بهترین مقام در تاریخ ورزش تیراندازی بوده است.
 نواب نوری خاطر نشان کرد:  تلاش تمامی مسئولان فدراسیون بر این است عملکردمان طبق برنامه های از پیش تعیین شده باشد تا دسترسی به اهداف گذاشته شده آسانتر صورت گیرد.فاکتور هایی مانند کمبود امکانات ، زمان پول در نحوه ی عملکرد تاثیر به سزایی دارد که می تواند برنامه ها را دستخوش تغییر قرار دهد.
وی در پایان  بیان کرد: امسال سال سختی از لحاظ بودجه ای برای فدراسیون بوده است حتی فراهم آوردن فشنگ برای تیر اندازها نیز در مقاطع زمانی مختلف  با مشکل روبه رو شد امیدوارم با وجود تمام مشکلات قادر باشیم برنامه های فدراسیون را برای تمام رشته های تیر اندازی با سطح کیفی  بالا به اجرا بگذاریم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.