تبلتها به ابزار استفاده رسانه ای تبدیل شده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس گزارش مرکز تحقیقاتی اطلاعات مصرف کننده که نظر سنجی را از بیش از یک هزار کاربر آی پد در اوایل سال جاری انجام داده بود، ۴۰ درصد از شرکت کنندگان اظهار داشتند که عمدتا از دستگاه خود برای مراجعه به سایتهای اینترنتی استفاده می کنند.

این درحالی است که توجه به بخش سرگرمی که دربرگیرنده تماشای فایلهای ویدئویی، گوش دادن به موسیقی و نگاه کردن تصاویر است توسط ۳۳ درصد از شرکت کنندگان این تحقیق مورد تصدیق قرار گرفته است.

در مقام سوم بخش بازیها قرار دارد که ۲۷ درصد خریداران آی پد را به خود واداشته است.

 

نکته جالب توجه اینجا است که تنها ۱۱ درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق از آی پد برای برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. هشت درصد از آنها نیز از این ابزار الکترونیکی برای کتاب و مجله خواندن استفاده می کنند.

این تحقیق تقویت کننده این نظریه است که تبلتها در وهله اول دستگاه های مصرف رسانه ای هستند. این درحالی است که مصرف آی پد در بحش تجاری نیز در حال افزایش بوده است و بسیاری از خریداران آخرین نسخه از آی پد این مسئله را مورد تأکید قرار داده اند.

این امر می تواند نشان دهنده این مسئله باشد که تبلتهای هفت اینچی برای بخش سرگرمی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است؛ به طوریکه گوگل نکسوس هفت از زمان ارائه آن تاکنون موفقیتهای خوبی را شاهد بوده است. از این روز اپل نیز تصمیم دارد نسخه کوچکتری از آی پد را برای امسال ارائه کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.