تبلتی با قابلیت چاپ هوشمند

۱۰م اسفند ،

رایانه لوحی تازه قادر است به وسیله ابزارهای چاپگر مربوطه یا فناوری ePrint شرکت HP کلیه صفحات مورد نظر کاربر را چاپ کند.
شرکت HP که تاکنون تنها بر بازار جهانی رایانه‌های همراه تمرکز داشت، به صورت رسمی اعلام کرد که قصد ورود به عرصه رقابتی رایانه‌های لوحی را دارد و به‌زودی اولین محصول خود در این زمینه را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید روانه بازار می‌کند.
به گزارش فارس به نقل از آرس‌تکنیکا، این شرکت توضیح داد که به زودی رایانه لوحی تازه خود را با نام Slate 7 و با نمایشگر لمسی ۷ اینچی وارد بازار می‌کند که این محصول نسخه ۴٫۱ سیستم‌عامل اندروید را در خود جا داده و قرار است که از ماه آوریل با قیمت ۱۶۹ دلار وارد بازار جهانی شود.
شرکت HP امیدوار است قابلیت چاپ که به این رایانه لوحی افزوده شده است، یکی از نکات متمایز آن نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار جهانی تبدیل شود. این شرکت توضیح داده است که رایانه لوحی تازه قادر است به وسیله ابزارهای چاپگر مربوطه یا فناوری ePrint شرکت HP کلیه صفحات مورد نظر کاربر را چاپ کند.
بدنه این رایانه لوحی از جنس استیل ساخته شده است و به همین خاطر ظاهر زیبایی دارد. شرکت HP همچنین توضیح داده است که نمایشگر لمسی ۷ اینچی این محصول می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد.
این رایانه لوحی پردازنده ۲٫۴ گیگاهرتزی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به فناوری ارتباطی بلتوتوث ۲٫۱ ، رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، دوربین دوم با کیفیت VGA، دوربین اصلی با کیفیت ۳ مگاپیکسل و ضخامت ۱۰٫۷ میلیمتری آن اشاره کرد.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.