تبلت ۲۱ دلاری برای دانش‌آموزان

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

در بازار پررونق و متنوع انواع تبلت‌ها، هر روز محصولات تازهی iبه بازار عرضه می‌شوند. در سال قبل میلادی اما هندی‌ها یک پدیده قابل توجه و ارزان قیمت ۳۵ دلاری را iبه بازار این کشور معرفی و عرضه کردند تا توجه تولیدکنندگان بزرگ را iبه خودشان جلب کنند

به گزارش تفسیری خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران تبلت ارزان قیمت Aakash اما با استقبال خوبی در میان کاربران هندی مواجه شد و iبه این ترتیب حالا iبه نسخه دوم رسیده است. نسل دوم این تبلت با امکانات سخت‌‌افزاری iبهتر و قیمت ارزان‌تر قرار است در روز ملی آموزش و پرورش در هند iبه عرضه عمومی برسد. هدف اصلی این تبلت ارائه تکنولوژی روز برای اقشار مختلف جامعه iبه خصوص دانش‌آموزان است.

تبلت Aakash ۲ مجهز iبه پردازنده ۱ گیگاهرتزی Cortex-A۸، حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگابایتی، سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴، شبکه Wi-Fi، دوربین VGA جلو و یک نمایشگر همه لمسی ۷ اینچی است.

این تبلت قرار است ابتدا برای دانش‌آموزان هندی با قیمت ۲۱ دلار عرضه شود و بعد از آن با قیمت حدود ۸۰ دلار در دسترس مردم عادی این کشور قرار بگیرد. حمایت دولت هند از دانش‌آموزان این کشور و تلاش برای ارائه تبلت iبه همه آنها بسیار قابل توجه توجه بوده است. دولت این کشور سعی دارد با این کار دسترسی کاربران و دانش‌آموزان مختلف را iبه تکنولوژی‌های تازه امکان‌پذیر کند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.