تبلیغات سوء غرب برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات

۲۳خردادماه،

ساجدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: غرب در رابطه با ایران بر سر یک دوراهی قرار گرفته و تهدیدهای دشمن فقط برای کمرنگ کردن حضور مردم ایران در انتخابات است.

” محمد ساجدی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به برنامه آمریکا برای تقویت سایبری کشورهای خلیج‌فارس در مقابل ایران، اظهار داشت: این تهدیدها یک نوع استراتژی تبلیغاتی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران بوده و برای اولین بار نیست که آمریکا دست به اینگونه اقدامات می‌زند.
وی ادامه داد: غرب با اعمال این تهدیدها درصدد است پروژه ایران هراسی را در کشورهای غربی مطرح کند تا آنها از قدرت و اقتدار ایران احساس خطر کنند، در صورتی که قدرت و اقتدار ایران در منطقه، امنیت کشورهای عربی را  زیر سوال نخواهد برد.

ساجدی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از موضع‌گیری‌های منطقه‌ای علیه ایران، با زمینه‌سازی غرب و آمریکا انجام می‌گیرد چرا‌که این کشورها هرگز بر اساس منافع‌ملی و سیاست‌های کلی خود به طور مستقل عمل نکرده‌اند.

وی در ادامه افزود: غرب در رابطه با ایران بر سر یک دوراهی قرار گرفته و تهدیدهای دشمن قط برای کمرنگ کردن حضور مردم ایران در انتخابات است.

این کارشناس سیاست خارجی با تاکید بر اینکه این تهدیدها تاثیری بر مقاومت مردم کشورمان نداشته خاطرنشان کرد: مردم ایران در طی تاریخ در برابر فشارهای غرب همواره مقاومت کرده‌اند بنابراین این تحریم‌ها تاثیری بر اراده ملت در خلق حماسه سیاسی  نخواهد داشت.

گفتنی است؛ دولت آمریکا در حال حاضر برنامه‌ای را آغاز کرده تا بر اساس آن، در مقابل آنچه زرادخانه رو به گسترش سلاح‌های سایبری ایران خوانده، از متحدان خود در منطقه خاورمیانه حمایت کرده و به آنها کمک کند.سه کشور عربستان، امارات، بحرین در این فهرست قرار دارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.