تبلیغ ۳ هزار و ۵۰۰ روحانی ، ایام محرم در بقاع متبرکه

۰۱م آذر ،

اصفهان / واحد مرکزی خبر/ فرهنگی

۳ هزار و ۵۰۰ مبلغ و روحانی در ایام محرم به امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اعزام شده اند .
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در آران وبیدگل گفت: هزار و ۵۰۰ نفر از این روحانیان از حوزه علمیه قم و ۲ هزار روحانی هم از حوزه‌های علمیه سایر استان‌ها اعزام شده اند .
حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی یکی از برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه را برپایی محافل انس با قرآن و ختم قرآن در شب سوم شهادت امام حسین (ع) در هزار و ۳۰۰بقعه بیان کرد و افزود : در ۱۴۱ امامزاده هم خیمه‌های معرفت شامل بخش‌های خانواده ، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات ، گفتمان‌های دینی ، غرفه کودک و نوجوان و آسیب‌شناسی عزاداری برپا شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ، توزیع کتابچه‌هایی در ۲۰۰ هزار نسخه با عنوان درس‌هایی از عاشورا، عاشورا عبرت بزرگ تاریخ ، سجاده خونین ، فاطمه سه ساله ، اشک و لبخند و همچنین توزیع بسته‌های فرهنگی و جوایز و کتاب هفت جلدی با عنوان رستاخیز کربلا و کتابی با عنوان لبیک برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خراسان شمالی را از دیگر بخش‌های ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی عنوان کرد.
وی گفت : به منظور ترویج فرهنگ وقف، کتابی به عنوان احسان ماندگار در ۵۰۰ هزار نسخه در اختیار مردم قرار گرفته که ۴۰ سوال از آن طراحی شده و برای شرکت‌کنندگان جوایز ارزشمندی همچون هزینه سفر زیارتی عمره، عتبات، مشهد مقدس و۱۲۰۰ قلم قرآنی اهدا خواهد شد.
۰۰۰۲


IRIBNews RSS ScientificNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.