تبلیغات درمان طاسی از طریق سلولهای بنیادی بی اساس است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

یک متخصص پوست و مو گفت: با استفاده از سلول بنیادی نمی توانیم طاسی سر را معالجه نمود زیرا این فقط در حد حرف و تئوری است تبلیغات در این زمینه دروغ و بی اساس است.

علی وفائی، متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار iبهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  تبلیغات در مورد کاشت مو در مطبوعات، مجله ها و شبکه های ماهواره ی کذب محض است و توسط اشخاص سودجو طراحی می گردد.

وی افزود: این تصاویر پیش و بعد عمل که همه جا نشانه کار پزشک است یا با تکنیک عکاسی گرفته می گردد یا با برنامه فتوشاپ دستکاری می گردد تا چشم بیننده را خیره و فکرش را قریب دهد.

وفائی اظهار داشت: بعضی از اشخاص ادعا می نمایند تخصص خود را از کشورهای “آمریکا و کانادا” گرفته اند و سرای تایید این تبلیغات فقط انجمن متخصصان پوست ایران و پروانه مطب پزشک که در اتاق ویزیت نصب شده مورد تایید است.

وی اشاره نمود: برای اطمینان از کار پزشک متخصص از او بخواهید که بیماران پیشی خود را iبه شما معرفی نمایند، تا از نزدیک او را ببینید و از نتیجه کار مطمئن شوید و فقط iبه دیدن عکس پیش و بعد اکتفا نکنید چون راه برگشتی نمی باش.

علی وفائی گفت: اشخاصی که دچار عارضه طاسی می باشند از بانک موی خوبی برخودار نمی باشند، و برای آنها از موهای مصنوعی استفاده می گردد و iبه سبب عوارض و سختی درنگهداری این نوع مو عملا این روش منسوخ شده و کاشت موی طبیعی هم برای آنان تاثیر چندانی ندارد و فقط هدر رفت، پول و وقت بیمار است.

وی با اشاره iبه اینکه، پزشکان متخصص که iبه این عرضه که می رسند تقریبا سن ۳۰ سال را رد نمودهاند و ریزش مو برای آنها هم اتفاق می افتد و iبه خاطر اعتماد iبه نفس بالای که دارندف اکثرا نیازی iبه این عمل پیدا نمی نمایند،ولی تعداد بسیاری هم این عمل پیوند مو را انجام می دهند، تا هم با این کار پیوند، آشنا شوند و هم تبلیغی برای کار خود نموده اند.

اما این نکته قابل توجه است که بعضی از آنها کار پیوند مو را خارج از ایران انجام می دهند./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.